Electrica Furnizare a notificat clienții că facturile vor ajunge cu întârziere în luna februarie

contor, energie electrica, curent Sursa foto: Parlamentul European

Electrica Furnizare a notificat clienții că facturile vor ajunge cu întârziere, fiind a două companie care a făcut acest anunț. Enel a transmis același lucru vineri, pentru clienții săi, după cum a scris Economedia aici. 

Mai jos este anunțul transmis de Electrica Furnizare în data de 14 februarie 2023:

Dragă client,

Lucrăm la optimizarea sistemului informatic de facturare în vederea implementării celor mai recente modificări legislative, motiv pentru care emiterea facturilor poate înregistra întârzieri, atât pentru facturile în format fizic, cât și pentru cele electronice.

Pentru detalii cu privire la măsurile de sprijin ce urmează a fi evidențiate în cadrul facturilor, precum și la modul de aplicare al acestora, te rugăm să consulți pagina dedicată din site-ul nostru.

Îți mulțumim pentru înțelegere,

Echipa Electrica Furnizare

Și anul trecut au fost probleme cu emiterea facturilor, Electrica Furnizare susţinând atunci că, în urma schimbărilor legislative din domeniu, a blocat în mod repetat procesul de facturare, ceea ce a dus la întârzieri în emiterea facturilor.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. E o totala aiureala la Electrica. Nu doar în februarie, ci luni de zile în urma sunt facturi restante. Electrica nu mai știe sa factureze! Scuza cu softul si cu legislatia e o prostie. Practic nu exista nici o scuza. S-ar putea factura măcar o parte și sa urmeze apoi regularizări. Dar se vrea haos. În zona facturării energiei este haos total.

    • De acord cu tine. Când o sa emită o vor face pe toată cantitatea pe lunile cumulate și la prețul cel mai mare.

    • Nu am primit factura in acest an! Am fost preluat din mers.

  2. Foarte interesant cu facturile Electrica. Am trimis index în 30 ianuarie, apoi în 28 februarie. Apoi vine cititorul de index persoană fizică, de la Electrica si mai face o citire. Interesant cum vor fi emise facturile ,câte una conf fiecărei citiri sau una singură? Pentru că daca e o singură factura cu consumul cumulat, atunci, ce să vezi, se depășește plafonul de 255 kw. Deci corespunzător și tarifarea! Niște…..No comment!!!

  3. Bai voi astea din parlament și voi care dețineți electrica nu va e rușine va vorbiți ztrimetrti facturile că nu ne jucam cu nervi bătrânilor santem terminați voi furați dlsi noi plătim cat trebui sa mai suportam nati avut timp de 3 luni să faceți facturile Rușine ,dacă aveți voi bani ce treabă aveți de amărâți .
    Santeti niste escroci .dar va vine și vouă rândul nici o data nu-i târziu dumnezeu ne aude plânsul diva va lovi unde va doare mai tare

  4. Acum doi ani am plecat de la Eon pentru că nu vroiau sa imi schimbe contractul pentru că era avantajos pentru eon și păgubos pentru mine.Am schimbat furnizorul cu ăștia de la la Electrica dar am dat peste alții la fel, ei emit facturi la câteva luni sub tot felul de pretexte. Cred că voi mai caută altul să plec și de la Electrică Furnizare pentru că nu sunt deloc mulțumită de ei.

  5. Ok,niste GUNOAIE,isi bat joc de noi de la energie,gaze si carburant cu tot felul de motive sa scumpesca. Sa mergem peste ei sa le dam o scumpire intr-o TEAPA ca Vlad Tepes

  6. Acum dupa luni de zile cand se vor emite facturile plata lor cum se face ,unii dintre noi platim prin cont din banca ne ia toti banii odata din cont atuncl trebuie sa marim contul cum facem?!?!

  7. Totul este din cauza haosului legislativ cu privire la preţul energiei electrice. Softul de facturare a fost dat peste cap. Trebuie sa avem răbdare, sa punem bani deoparte iar când vine factura vom plăti fără nicio penalizare. Eu nu am primit factura de multe luni dar aştept. Când va veni voi plăti. Să vină şi peste un an, am răbdare, tot de plată este.

  8. De 3 luni nu mi-a venit factura,am sunat la ei și ei spun că sunt trimise facturile și nu știu de ce nu au ajuns și mă mai trezesc și cu o sumă de 849 de lei că cică îi estimată din luna noiembrie până în februarie inclusiv, bă fraților asta se întâmplă de când au cumpărat Grecii Enelul,o bătaie de joc față de clienți sub orice speță și pe lângă asta îi hoție pe față, guvernul îi ține în palme, controalele sunt degeaba sunt mână în mână, țară făcută de căcat se pișă toată lumea pe noi,vai și amar!!!!!!!

  9. Mda, noi transmitem indexul în fiecare luna…ei emit facturi cum și când vor…așteaptă scumpiri și iti facturează tot consumul la prețul mărit.
    Problema este atunci când vine o factura de 2200 lei,(pe vreo 5 luni)asa cum am primit eu anul trecut înainte de sărbători….
    Atunci sa te ții….de unde sa plătesc ditamai factura???
    Dacă ar trimite în fiecare luna factura, ar fi ok….dar na!

  10. Eu am primit acum pe mail notificare ca factura din August 2022, trebuue plătită urgent
    Caz contrar vor întrerupe curentul..Așa cum ei trimit notificare după 8 (opt) luni intenționez și eu sa plătesc tot după 8 luni

  11. Cine poate să înțeleagă calculele efectuate de Electrica Furnizare? Ultima factură a fost emisă pentru perioada de facturare 19.03.2023 – 21.04.2023. Asta se poate înțelege. Dar pe pagina a doua la perioada de consum se poate citi: 22.07.2022 – 21.04.2023. urmează apoi un tabel cu 8 (opt) coloane și 60 (șase zeci) de linii pline de numere (unele au 7 zecimale) care reprezintă certificate verzi, plafonări, contribuții cogenerare, tarife de distribuție, tarife de extragere, tarife de administrare, componenete de achiziție și de furnizare.
    Eu nu am avut niciodată restanțe, dar niciodată. Acum vin geniile de la Electrica Furnizare și încep niște calcule pentru energia consumată în urmă cu 9 (nouă) luni, în situația când eu am plătit lună de lună, fără a avea vreo întârziere.
    De ce se aplică retroactiv niște tarife, care la vremea emiterii facturilor nu existau???

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.