Carrefour România înregistrează o creștere a vânzărilor cu 9,8% în primul semestru din 2023, a doua cea mai mare creștere din Europa

Carrefour Sursa foto: Facebook

Carrefour România a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 9,8% în termeni comparabili (LFL) în primul semestru din 2023, fiind a doua cea mai mare creștere din Europa, potrivit unui comunicat de presă al companiei. De asemenea, Carrefour România transmite că a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 7,5% LFL în al doilea trimestru al anului 2023.

„Mergem înainte cu încredere, iar poziția remarcabilă a României pe locul 2 în vânzările europene în S1 este o dovadă a eforturilor noastre de a deveni principalul retailer pentru români. În același timp, suntem încurajați de creșterea cu +5% a traficului în S1 2023 față de S1 2022, care confirmă aprecierea românilor pentru produsele și serviciile noastre, precum și în ceea ce privește experiența de cumpărare din magazinele noastre. Creșterea Carrefour România este impulsionată de mărcile proprii și de campanii promoționale atractive, precum Top 100 HIT și Bonul de Weekend, care creează un echilibru între accesibilitate și calitate. Având un angajament puternic față de piața românească, investim strategic pentru a susține acest impuls și pentru a ne conecta cu clienții noștri, oriunde s-ar afla”, a declarat Régis Moratin, CFO Carrefour Romania

Reprezentanții Carrefour precizează că în următoarele luni ar putea avea loc noi deschideri de magazine în toate formatele. „Carrefour România își continuă planurile de extindere, încheind S1 cu 405 magazine, împreună cu o amprentă digitală extinsă prin intermediul partenerilor săi de e-commerce, Bringo și Glovo”.

La nivel de grup, Carrefour anunță o performanță financiară solidă pentru prima jumătate a anului, cu vânzări în creștere cu 11,2% față de aceeași perioadă a anului trecut, e-commerce în creștere cu 20% și un ROI de 700 milioane de euro în S1 2023.

Potrivit reprezentanților Carrefour, vânzările de produse marca proprie continuă să crească rapid, ajungând la peste 35% din vânzările semestriale de produse alimentare. Veniturile de exploatare recurente pentru Europa sunt stabile la 164 de milioane de euro, comparativ cu 163 de milioane de euro în S1 2022.

Conform comunicatului de presă, vânzările de produse marcă proprie Carrefour continuă să crească rapid, ajungând la peste 35% din vânzările de alimente la jumătatea anului, cu +3 puncte față de S1 2022. GMV-ul e-commerce continuă să crească, contribuind la dezvoltarea omnicanalității, cu o creștere de +20% față de S1 2022.

„Carrefour continuă să se mobilizeze pentru a-și consolida modelul de afaceri, datorită gestionării atente a strategiei sale comerciale și a politicii sale de reducere a costurilor, inclusiv a inițiativelor legate de obiectivul de economisire de 1 miliard de euro în 2023 (490 de milioane de euro realizate în S1 2023) și a măsurilor specifice pentru a însoți scăderea volumelor de vânzări. Capex-urile anuale se preconizează că vor fi apropiate de cele de anul trecut, între 1,8 și 1,9 miliarde de euro. Grupul avansează cu încredere și își confirmă obiectivele pentru întregul an 2023 pe care le-a comunicat pieței în februarie: creșterea EBITDA, a venitului operațional recurent și a fluxului net de numerar liber”, se mai transmite în comunicatul de presă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: