Allianz-Țiriac a înregistrat o creștere de 18% a vânzărilor de asigurări non-auto și despăgubiri totale mai mari cu 26%

allianz-flags

Allianz-Țiriac a finalizat primele trei luni din 2023 consecvent strategiei sale – cu creșteri pe toate liniile de business facultative și cu o consolidare a vânzărilor pe linia RCA, unde rămâne o companie activă, parte a soluției de stabilizare a pieței, în beneficiul asiguraților și victimelor accidentelor de circulație, potrivit unui comunicat de presă.

Potrivit comunicatului, subscrierile totale ale Allianz-Țiriac au cumulat 848 milioane de lei la finalul lunii martie 2023, în creștere cu 4% față de aceeași perioadă a anului trecut. Plățile către asigurați și terți păgubiți au depășit ritmul de creștere al vânzărilor. Aproximativ 300 de milioane de lei s-au întors la asigurați și terți păgubiți prin despăgubirile plătite, în timp ce peste 3,6 miliarde de lei sunt direcționate în rezerve de daună, care garantează plățile viitoare, conform angajamentelor asumate. 

Asigurările de proprietăți, sănătate și de viață tradiționale au înregistrat cele mai mai creșteri 

Potrivit companiei, asigurările de proprietăți, inclusiv cele dedicate protecției locuințelor persoanelor fizice, au crescut cu peste 25% în primele trei luni din 2023. Cutremurele care au avut loc la începutul lunii februarie în România și campania de sporire a protecției lansată de Allianz-Țiriac au contribuit la extinderea portofoliului atât din perspectiva subscrierilor, cât și a numărului de clienți.

La finalul lunii martie, peste 400.000 de persoane fizice și companii aveau locuințele, clădirile și bunurile asigurate la Allianz-Țiriac.

O altă linie de business, care a înregistrat o creștere importantă, de peste 40% în primele trei luni din 2023, este reprezentată de asigurările de răspundere generală, în contextul creșterii activității în zona proiectelor de infrastructură.

Potrivit comunicatului de presă, vânzările de asigurări de viață tradiționale, care au ca obiectiv exclusiv protecția, au crescut cu aproape 20% în primul trimestru din 2023, în timp ce subscrierile din asigurările de sănătate s-au majorat cu aproximativ 30%. 

„Instrumentele de vânzare online încep să atragă atenția și să fie utilizate de un segment de clienți nou pentru companiile de asigurări, prea puțin accesat până acum. În cazul Allianz-Țiriac, online-ul – website și aplicația mobilă –  generează aproximativ 200 de polițe pe zi (reînnoiri și polițe noi), fiind accesat în principal de către un segment nou de clienți, care nu a fost în atenția  mijloacelor de distribuție tradiționale. Clienții care optează pentru serviciile online preferă interacțiunile digitale și apreciază accesul la serviciile dorite în câteva click-uri. În principal, produsele bază, structurate într-un mod simplu de înțeles, precum asigurările RCA sau de călătorie sunt cel mai frecvent achiziționate în mediul online”, transmite compania.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: