Agenția de turism Vola.ro va încheia în luna februarie rambursarea banilor tuturor clienţilor care au avut zboruri Blue Air anulate

blue air, avion Sursa foto: Blue Air, Facebook

Agenția de turism Vola.ro anunță că în luna februarie va încheia rambursarea banilor tuturor clienților companiei Blue Air care au avut zboruri anulate, informează un comunicat al portalului, citat de Agerpres.

Este voia zboruri Blue Air anulate din 6 septembrie 2022. Peste 10.000 de clienţi Vola.ro au fost afectaţi de anulările Blue Air, iar prejudiciul adus se ridică la peste 1 milion de euro.

Vola.ro a făcut rambursarea către 95% dintre clienţii afectaţi, urmând ca restul de 5% să primească soluţiile de rambursare în următoarea lună.

“După 3 ani pandemici dificili, anul 2022 a adus întreaga industrie a turismului din România în pragul unui nou moment de criză – anularea tuturor zborurilor Blue Air fără avertisment şi fără explicaţii pertinente. Nu au existat avertizări în prealabil şi nicio cale de comunicare cu echipa Blue Air.”, susţin reprezentanţii Vola.ro.

De asemenea, clienţii Vola care aveau zboruri Blue Air şi se aflau în străinătate au fost ajutaţi să revină în ţară.

De la începutul pandemiei, Vola.ro a recuperat peste 9 milioane de euro pentru aproape 100.000 de clienţi afectaţi de situaţia zborurilor anulate de la toate companiile aeriene

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: