Compania de Drumuri va semna cu UMB contractul pentru proiectarea și execuția secțiunii lipsă a Autostrăzii A1 Lugoj-Deva, la termenul limită de la desemnare nefiind depuse contestații. Contractul are o valoare de aprox. 400 de milioane de euro și o durată de 45 de luni din care 11 luni pentru proiectare și 34 pentru execuție.CNAIR a anunțat oficial pe 22 septembrie desemnarea asocierii UMB – Euro Asfalt pentru contractul de 400 de milioane de euro, iar luni, 3 octombrie a fost termenul-limită pentru eventualele contestații.
Este un lot de 9 kilometri din care 2 kilometri cu tuneluri, practic singura secțiune care lipsește pentru ca șoferii să circule pe autostradă completă de la Sibiu la frontiera cu Ungaria de la Nădlac. Prin PNRR, contractul este finanțat cu aproape 200 de milioane de euro. Pentru respectarea criteriului de experiență la tuneluri, UMB s-a asociat cu Euro Asfalt, o firmă din Bosnia-Herțegovina cu portofoliu în tuneluri realizate pe Autostrăzile din Balcani. Termenul din PNRR, august 2026 poate fi respectat, dar Compania de Drumuri trebuie să emită rapid ordinele pentru începerea proiectării și apoi intrării în șantier, iar constructorul să se mobilizeze rapid având în vedere numeroasele șantiere pe care deja lucrează.
După anularea licitației lansată încă din 2019, CNAIR a suplimentat valoarea contractului cu aproape un miliard de lei, până la aproape 2,5 miliarde lei, din care 1,5 miliarde reprezintă finanțare prin PNRR.