Siena AI, un start-up lansat de antreprenori români în SUA, a obținut o finanțare de 4,7 milioane de dolari, care va susține dezvoltarea primei platforme AI de customer service pentru comerț electronic care acționează ca și cum ar avea empatia unui om. Compania își propune să transforme serviciile pentru clienți prin integrarea empatiei umane cu automatizarea.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Am lansat Siena pornind de la o întrebare simplă: «Cum putem crea o soluție de asistență pentru clienți care să se bazeze pe inteligență artificială, să înțeleagă contextul, să răspundă cu empatie și să rezolve probleme complexe?». Așadar, viziunea noastră a fost să transformăm serviciile de asistență pentru clienți și să creăm o inteligență artificială autonomă care să reacționeze mai mult ca un om decât ca o mașină. Siena schimbă deja modul de lucru al echipelor de asistență clienți și experiența consumatorilor, dar acesta este începutul. Finanțarea pe care am primit-o recent ne va permite să continuăm să împingem limitele, făcând ca produsele AI care au empatie să devină însăși coloana vertebrală a serviciilor moderne de customer experience. Acest moment esențial pentru noi marchează nu doar un pas semnificativ pentru dezvoltare, ci și o redefinire a standardelor din industria serviciilor pentru clienți”, a declarat Andrei Negrău, cofondator și CEO al Siena.

Finanțarea a fost obținută de la un grup de investitori, printre care Sierra Ventures, Parri Passu Ventures, SpaceStation Investments, Village Global, The Council și OpenSky Ventures.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Cofondatorii au ca obiectiv să crească capacitatea de integrare autonomă a Siena și să extindă compania la nivel global. În centrul acestei strategii se află îmbunătățirea produselor, obiectiv care se va realiza prin atragerea de specialiști de top în roluri cheie precum cel de dezvoltare a produselor sau de strategie go-to-market.

Start-upul american a fost creat în 2022 în San Francisco (California) de către antreprenorii români Andrei Negrău (cofondator și CEO) și Lisa Popovici (cofondator și CMO). Cei doi fondatori au nouă ani de experiență în e-commerce, fiind la a doilea business în domeniul comerțului bazat pe conversații. Prima afacere în domeniu lansată de cei doi antreprenori a fost Cartloop în 2020.

Siena a fost construită pe trei piloni:

  1. Empatie asemănătoare cu cea umană: compania introduce AI Personas, permițând brandurilor să își creeze o voce și un stil unic pentru agenții lor AI. Prin această abordare diferită de stilul standard, platforma poate crea interacțiuni amuzante pe canale precum Instagram și poate menține un stil business în e-mailuri.
  2. Gets the Job Done: produsul execută în mod autonom sarcinile atribuite de branduri, printre acestea numărându-se editarea textelor pentru abonați sau gestionarea produselor care trebuie înlocuite. Printre abilitățile sale se numără extragerea de date din sistemele conectate, adresarea de întrebări clarificatoare și efectuarea de actualizări în timp real.
  3. Raționament uman: Siena utilizează un proces decizional bazat pe raționament uman pentru a gestiona serviciile pentru clienți. Astfel, produsul evaluează în timp real mai mulți factori, gestionând sarcini complexe, precum cererile de rambursare sau planurile de fidelizare.

Platforma gestionează în mod autonom până la 80% din interacțiunile cu clienții în mai mult de 100 de limbi și pe toate canalele (inclusiv e-mail, social media).

Siena colaborează cu branduri de comerț electronic din domenii precum frumusețe, sănătate, nutriție, băuturi sau modă, printre acestea numărându-se Kitsch, Simple Modern, Verb sau K18.

Compania are o echipă de 23 de persoane care lucrează remote din toată lumea și caută profesioniști în domenii precum inginerie, operațiuni, dezvoltare de produs, go-to-market.

Cei doi fondatori ai Siena își doresc ca în primul trimestru din 2024 să lanseze Siena AI Academy, un hub de educație prin care studenții să învețe despre modul de integrare a AI în procesele de customer service. În programa se vor regăsi cursuri precum „Crearea unui agent de Inteligență Artificială 101”, „Inteligența emoțională în AI” și „Măsurătorile CX care contează”.