Lucrările pentru montarea tablierului metalic la Pasajul Doamna Ghica, în sectorul 2 al Capitalei vor fi reluate de miercuri, 11 ianuarie, iar de săptămâna viitoare, de luni 16 ianuarie, circulația va fi deviată pe linia de tramvai pe șoseaua Colentina pe sensul spre intersecția cu Fundeni și Andronache, a anunțat marți, primarul General, Nicușor Dan. Ultimul termen de inaugurare, anunțat pentru această vară ar putea fi devansat pentru sfârșitul primăverii, prima etapă de montare a tablierului și vremea favorabilă lucrărilor în noiembrie și decembrie fiind în avantajul bucureștenilor blocați în cozile uriașe. La Pasajul de la Doamna Ghica se lucrează din 2019, fostul Primar General, Gabriela Firea fiind cea care a demarat proiectul, dar l-a și întârziat lăsând constructorul (Trustul de Clădiri, Compania PMB) fără finanțare.
Nicușor Dan spune că, Trustul de Clădiri va accelera lucrările : ,,Lucrările la Pasajul Doamna Ghica vor fi reluate mâine. 50% din tablierul metalic a fost deja montat, iar în prezent se fac pregătiri pentru asamblarea restului de piese și ridicarea acestuia pe poziție, pe porțiunea din mijlocul intersecției. În paralel cu aceste operațiuni se lucrează la pasaj la rampa de acces dinspre rampa Piața Delfinului. Suntem în grafic cu toate etapele și am primit asigurări din partea constructorului, Trustul de Clădiri Metropolitane București, că se va accelera ritmul lucrărilor astfel încât Pasajul sa fie finalizat înainte de termenul prevăzut în contract (vara acestui an).”
Primele componente ale tablierului metalic livrat de firma Scandiuzzi (Italia) au ajuns la Doamna Ghica în septembrie 2022.
În februarie 2022, Primăria București, prin Trustul de Clădiri Metropolitane (TMCB) a semnat cu firma Scandiuzzi Steel (Italia) contractul pentru tablierul metalic al Pasajului suprateran de la Doamna Ghica, procedura de achiziție fiind la a treia încercare pentru livrarea piesei care a ,,ținut”. șantierul pe loc. Contractul cu producătorul din Italia, singura companie care a depus ofertă, a fost semnat pentru aproape 22 de milioane de lei, cost identic cu cel de la licitațiile anterioare, deși prețurile la materialele de construcții, mai ales oțel, au explodat în ultimii 2 ani. Oferta companiei a fost depusă la termenul limită 14 decembrie 2021, iar PMB a acceptat-o ca fiind conformă.