Platforma Undelucram.ro vrea finanțare de 400.000 de euro prin SeedBlink. Runda totală este de un milion de euro şi va fi utilizată pentru consolidarea extinderii internaţionale şi dezvoltarea tehnologiei proprii de inteligenţă artificială

500 de euro, bani, bancnota, valuta, money, spalare de bani, infractiune, furt, evaziune fiscala Sursa foto: Pixabay/ cosmix

Undelucram.ro, cea mai mare comunitate online a angajaţilor din România, vrea să atragă 400.000 de euro prin platforma europeană de co-investiţii în start-upuri de tehnologie SeedBlink, potrivit unui comunicat de presă citat de Agerpres.

Runda totală este de un milion de euro şi va fi utilizată pentru consolidarea extinderii internaţionale şi dezvoltarea tehnologiei proprii de inteligenţă artificială.

Runda este susţinută de GapMinder (200.000 de euro) şi Sofia Angels Ventures, un fond bulgar care investeşte 400.000 de euro în această rundă. Pe de altă parte, aceasta este cea de a treia rundă în care GapMinder investeşte în Undelucram, finanţările anterioare fiind în 2021 şi 2019.

Până în prezent, undelucram a atras investiţii de 800.000 de euro în trei runde (2017, 2019 şi 2021).

Undelucram este o reţea regională de platforme de employer branding şi recrutare online care a fost lansată în 2011 de antreprenorul Costin Tudor. Aceasta oferă informaţii despre angajatori, salarii, beneficii şi modul în care se desfăşoară interviurile de angajare.

Platforma are peste un milion de utilizatori la nivel regional şi are în plan să ajungă la 4,5 milioane de utilizatori la finalul 2024. De asemenea, conducerea companiei vizează ca până la finalul 2024 să înregistreze vânzări în şapte ţări.

Compania are operaţiuni în 14 ţări: România, Bulgaria, Ungaria, Grecia, Ucraina, Moldova, Cehia, Polonia şi zona MENA (Algeria, Egipt, Maroc, Tunisia, Arabia Saudită şi Emirate) şi a început să se extindă regional în 2019, iar de anul acesta are operaţiuni şi în afara Europei.

Platformele Undelucram sunt în limba locală şi sunt adaptate fiecărei ţări. Comunitatea funcţionează pe un model business-to-business bazat pe abonament anual, iar serviciul este disponibil atât în zona de Employer Branding, cât şi în cea de recrutare online. Platforma are la bază algoritmi de machine learning şi date agregate despre utilizatori, date care potrivesc interesele candidaţilor din piaţa muncii cu cele ale angajatorilor.

„Proiectul nostru şi planurile viitoare au ajutat şi vor contribui şi mai mult la transparentizarea pieţei muncii la nivel internaţional. Alegem să privim investiţiile în Undelucram drept un vot de încredere care confirmă încă o dată trendul de creştere al companiei noastre. Invit potenţialii investitori care vor să-şi maximizeze veniturile şi să contribuie totodată la o piaţă a muncii corectă şi echilibrată să participe la această nouă rundă deschisă de SeedBlink pentru dezvoltarea de noi tehnologii si consolidarea extinderii internaţionale”, a declarat Costin Tudor, fondator şi CEO al platformelor Undelucram.

Sergiu Roşca, partener fondator GapMinder, a subliniat că rezultatele bune şi echipa au fost elemente determinate în a fi şi de această dată alături de Undelucram, “o companie în care avem mare încredere că poate schimba piaţa muncii prin transparentizare”.

„Undelucram a dezvoltat un model de creştere scalabil în spaţiul platformelor de resurse umane, unde angajatorii şi angajaţii au o nouă modalitate de a interacţiona în mod transparent. Echipa are o înţelegere puternică a marketingului digital, a tehnologiei şi a resurselor umane, bune abilităţi de execuţie, îşi asumă riscuri şi îşi doreşte să înveţe şi să progreseze rapid. Credem că această oportunitate de investiţie poate oferi un bun return on investment, iar planul de vânzări este realist şi validat de recenta tracţiune a pieţei”, a spus, la rândul său, Milen Ivanov, managing partner Sofia Angels Ventures.

Andrei Dudoiu, managing partner la SeedBlink a menţionat că Undelucram are o soluţie care adresează o piaţă foarte mare, în zone geografice lăsate neatinse de marii jucători din industrie şi a construit o afacere solidă, care este bine poziţionată pentru a influenţa şi a impulsiona şi mai mult piaţa de recrutare online şi de employer branding.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: