Mercedes-Benz va elimina trei modele mai ieftine și va investi în dezvoltarea de mașini de ultimă generație, în încercarea de poziționa brandul alături de celelalte mărci de lux, scrie Financial Times.
Accentul pe produse mai scumpe ar ajuta Mercedes să atingă marje de profit între 13 și 15% până la jumătatea deceniului, a spus directorul executiv Ola Källenius.
În timp ce brandul a refuzat să numească modelele care vor fi eliminate treptat, surse din domeniu au spus că firma va reduce producția de mașini din gamele de clasa A și B. Cele mai ieftine versiuni se vând cu 30.000 de euro.
Mercedes se va concentra în schimb pe marca AMG, pe clasa G și pe marca de lux Maybach, toate acestea vor oferi modele electrice în următorii câțiva ani, precum și gama electrică EQ și modelul S, vârf de gamă, recent relansat.
Peste 75% din investițiile grupului vor fi direcționate spre dezvoltarea acestor modele, precum și a gamelor E și C-Class, potrivit companiei.