Corporațiile din America analizează riscurile efectului Ozempic, medicamentul antidiabetic folosit pentru slăbit, care îi face pe oameni să cumpere mai puțină mâncare/ Unele reduc porțiile, altele estimează creșterea vânzărilor

ozempic Sursa foto: pixabay.com

Companiile americane din sectoare precum producătorii de alimente și băuturi și producătorii de monitoare de glucoză s-au confruntat cu întrebările investitorilor cu privire la riscul pe care îl reprezintă pentru vânzările viitoare popularitatea tot mai mare a unor tratamente promițătoare pentru pierderea în greutate, scrie Reuters.

Medicamentele dintr-o clasă cunoscută sub numele de GLP-1, cum ar fi Wegovy și Ozempic de la Novo Nordisk și Mounjaro de la Eli Lilly, s-au dovedit a ajuta la controlul glicemiei și la scăderea dramatică a greutății în studiile clinice.

Iată ce au declarat companiile cu privire la impactul potențial:

COMERCIANȚII CU AMĂNUNTUL, COMPANIILE DIN DOMENIUL ALIMENTAR ȘI AL BĂUTURILOR

Conagra, holding american de bunuri de consum ambalate, ar putea lua în considerare modificarea dimensiunilor porțiilor din gustările sale dacă utilizarea în creștere a medicamentelor pentru scăderea în greutate duce la o schimbare a modelelor de consum alimentar.

Lanțul de retail Walmart se așteaptă ca veniturile din produsele sale de sănătate și wellness să crească în a doua jumătate a anului, în principal datorită popularității medicamentelor pentru slăbit.

Directorul financiar al PepsiCo, Hugh Johnston, a declarat că firma “nu vede încă niciun impact” din cauza popularității medicamentelor pentru slăbit.

FURNIZORI DE SERVICII DE DIALIZĂ

Compania germană Fresenius Medical Care a declarat că utilizarea Ozempic și a altor medicamente din aceeași clasă va avea un efect global neutru asupra numărului de pacienți care vor avea nevoie de serviciile sale de dializă renală în viitor.

Davita monitorizează îndeaproape evoluțiile legate de acest medicament și se așteaptă la un impact limitat al utilizării medicamentelor, deoarece acestea ar putea fi benefice doar pentru unii pacienți cu afecțiuni renale.

PRODUCĂTORI DE DISPOZITIVE MEDICALE

Vânzările din trimestrul al treilea ale Johnson & Johnson pentru dispozitivele utilizate în operațiile de abdomen au fost afectate de o încetinire a cererii pentru procedurile de slăbire și alte proceduri, deoarece mulți pacienți obezi s-au orientat către Wegovy și Ozempic.

Directorul financiar al companiei, Joseph Wolk, a declarat că utilizarea medicamentelor ar putea, în cele din urmă, să-i facă pe pacienți eligibili pentru proceduri precum înlocuirea șoldurilor și genunchilor sau alte operații ortopedice.

Abbott Laboratories , care produce produse de monitorizare a glucozei, a declarat că piața a supraestimat impactul asupra vânzărilor sale ca urmare a popularității crescânde a medicamentelor.

Directorul executiv al Abbott, Robert Ford, a declarat că pacienții cu diabet ar putea ajunge să folosească monitoarele de glucoză împreună cu medicamentele pentru slăbit pe termen lung.

Insulet Corp se așteaptă ca utilizarea Ozempic și Mounjaro să întârzie momentul în care pacienții vor deveni dependenți de insulină, dar nu se așteaptă ca piața sa pe termen lung pentru pompele de insulină să fie afectată.

Producătorul de roboți chirurgicali Intuitive Surgical a avertizat că popularitatea lui Wegovy afectează cererea de operații bariatrice, sau de scădere în greutate.

DISTRIBUITORI DE MEDICAMENTE

Cencora, fostul AmerisourceBergen, Cardinal Health și McKesson au semnalat o potențială creștere a veniturilor în acest an datorită cererii tot mai mari de medicamente pentru pierderea în greutate.

 

Sursa foto: pixabay.com

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *