Companiile KitKat și Durex au anunță creșteri de prețuri la produsele sale pentru acest an, din cauza scumpirilor materiilor prime

KitKat Sursă foto: Unsplash

KitKat și producătorul de Nescafe Nestle au avertizat că vor crește prețurile produselor sale din cauza majorărilor prețurilor la materii prim, scrie BBC.

Mark Schneider, șeful grupului alimentar, a spus că este o „ipoteză sigură” că prețurile vor crește în acest an. „Nu există niciun business care să fie exceptat de inflație”.

Reckitt Benckiser, compania de bunuri de larg consum din spatele Durex și Dettol, a declarat, de asemenea, că prețurile vor crește, dar a adăugat că speră să absoarbă majoritatea creșterilor.

Costurile lui Reckitt au crescut cu 11% în 2021, dar directorul executiv Laxman Narasimhan a spus că asta nu ar însemna că prețurile vor crește cu această sumă, deoarece compania are modalități de „atenuare și gestionare a prețurilor”.

„Ne pasă de competitivitatea mărcilor noastre”, a spus el într-o conferință telefonică.

Jeff Carr, directorul financiar, a declarat că în general costurile companiei au crescut, de la țiței și plastic, la transport și salarii. Dar el a spus că firma „absoarbe o parte semnificativă” din costurile de operare mai mari prin „eficiență” și „cumpărare mai bună”.

Între timp, Nestle a spus că a crescut deja prețurile cu 3,1% în al patrulea trimestru al său financiar pentru a compensa creșterea costurilor operaționale.

Companiile de bunuri de larg consum au avertizat anterior cu privire la creșterea prețurilor la produse din cauza majorării prețurilor la materiilor prime, energiei și forță de muncă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: