CNAIR a semnat cu un constructor din Italia contractul pentru lărgirea la 4 benzi pe DN 7 între Bâldana și Titu. Modernizarea șoselei care duce la Centrul Tehnologic Renault de la Titu este promisă de un deceniu

DN 71 Bâldana Sursa Google View

Contractul pentru modernizarea tronsonului Bâldana -Titu de pe Drumul Național 7 București-Pitești a fost semnat marți, cu asocierea SOCIEREA COSEDIL SPA – CHIRULLI ANDREA IMPRESA INDIVIDUALE – S.C. TOTAL ROAD S.R.L. – S.C. BIT INVEST S.R.L, constructorul din Italia având la dispoziție 6 luni pentru proiectare și 20 de luni pentru execuție. DN 7 este drumul vechi care duce la Pitești și mai departe spre Sibiu pe Valea Oltului. Este un contract de 242 de milioane lei fonduri europene, pentru lărgirea la patru benzi a unui segment de aprox. 21 km., care duce la Centrul Tehnologic Renault de la Titu, investiția fiind promisă de peste un deceniu. Semnarea contractului după mai multe încercări ratate a fost anunțată de ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu, care a precizat că urmează noi investiții la Titu : ,, A fost semnat astăzi Contractul pentru modernizarea unui sector al DN7 cuprins între Bâldana și Titu ! Acest sector de drum național va fi lărgit la 4 benzi pe o lungime de 21,4 km, până în anul 2024. Asocierea de constructori români și italieni are la dispoziție 6 luni pentru proiectare și 20 de luni pentru execuție. Lucrările în valoare de 242,35 milioane de lei fără TVA sunt finanțate din Fonduri Europene Nerambursabile și se vor derula de la km 30,95 la km 52,35. Modernizarea acestui sector al DN7 (care asigură legătura între București și Pitești) este importantă inclusiv pentru o serie de investiții care urmează să se dezvolte în zona orașului Titu. Extinderea DN 7 va asigura un acces rutier facil pentru agenţii economici dar și pentru cetăţenii localităţilor din zonă.” a spus Grindeanu. La Centrul Tehnologic de la Titu lucrează aprox. 800 de angajați.

Iniţial, în vara anului trecut, CNAIR stabilise câştigătoare asocierea Mavgo Holding – BDU Maxi Consult, însă evaluarea a fost contestată şi admisă la CNSC, după cum Economedia a scris aici.

Rezultatele așteptate ale proiectului sunt :

– construirea a 21,4 km de drum modernizat;

– 4 poduri noi;5 podețe noi;

– reabilitarea a 3 poduri;

– 3 subtraversări;

– 1 parcare de scurtă durată (stg./dr.)

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: