Autostrada Focșani – Bacău: UMB a primit Autorizațiile de Construire și pentru Loturile 2 și 3. Singura autorizație care lipsește este pe Lotul 3 Bacău – Pașcani

Autostrada București Nord Lot 2 UMB asfaltare

Ministerul Transporturilor a emis vineri, 7 aprilie, Autorizațiile de Construire (AC) pentru loturile 2 și 3 ale Autostrăzii Focșani – Bacău, cea mai lungă secțiune a Autostrăzii Moldovei având astfel autorizațiile pentru toți cei 96 de kilometri. Autostrada Moldovei – A7 este cel mai mare proiect de infrastructură rutieră din Europa finanțat prin PNRR și are termen de finalizare 2026.

După emiterea acestor avize, Compania de Drumuri urmează să transmită și Ordinele pentru Începerea Lucrărilor (OIL) de la care se calculează cele 30 de luni pentru perioada de execuție. Singurul lot dintre cele 10 contractate cu UMB între Buzău și Pașcani unde încă nu s-a emis AC este lotul 3 al Autostrăzii Bacău – Pașcani, lotul cu nodul turbion la intersecția cu Autostrada Unirii A8.

Pentru primul lot al Autostrăzii Focșani – Bacău, UMB a primit autorizația pe 27 martie. Pentru lotul 2 Domnești Târg – Răcăciuni (39 km) sunt autorizate lucrări de 2,8 miliarde lei, iar pentru lotul 3 de 1,9 miliarde lei.

Parte a Autostrăzii Moldova (A7), Autostrada Focșani – Bacău este compusă din 3 loturi:

Lotul 1: Focșani – Domnești Târg (35,60 km)

Lotul 2: Domnești Târg – Răcăciuni (38,78 km)

Lotul 3: Răcăciuni – Bacău (21,52 km)

Imagini cu lucrările pregătitoare de pe primul Lot al Autostrăzii Focșani-Bacău au fost publicate pe Contul YouTube „Răducu P Drum”:

Autostrada Focșani – Bacău are o lungime totală de 95.902 km și va cuprinde 91 de poduri/pasaje, 5 noduri rutiere, 2 parcări de scurtă durată (stânga/dreapta), 2 parcări tip S1 (stânga/dreapta), 1 parcare tip S3 (stânga/dreapta) și 3 Centre de Întreținere și Coordonare.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. A 7 va fu muzeu sau va fi folosita parțial.
    De la Ploiesti la Buzau e moarta.
    Datorita unor incompetenti din CNAIR care au facut copi&paste la documentatia tehnica s-a ajuns la contestarea contestarii!😯
    Va fi si marele rateu din PNRR!
    Pas cu pas baieti!
    Sub “conducerea ințeleaptă” a Coaliției Romania va marca minunate realizări la cioturi de autostrada!
    Fara nunar!😯

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.