Żabka, cel mai mare retailer de proximitate din Polonia, a deschis în București primul magazin din afara Poloniei

Froo Zabka Froo Zabka / Sursa foto: Twitter

Żabka, cel mai mare lanț de magazine de proximitate din Polonia, a făcut prima sa incursiune internațională prin deschiderea unui nou punct de vânzare în București, România, scrie Business Insider Polonia.

Această mișcare strategică marchează începutul expansiunii companiei în afara Poloniei, țară în care operează peste 10.000 de magazine.

Lansat la începutul lunii mai, noul magazin funcționează sub brandul „Froo” și se află în prezent într-o fază pilot, folosind o formulă „friends & family”, adresându-se exclusiv unui grup select de clienți de test. Acest lucru permite Żabka să își adapteze ofertele pentru a răspunde așteptărilor consumatorilor locali și să perfecționeze funcționalitățile magazinului înainte de o lansare mai amplă.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Planurile ambițioase ale Żabka includ deschiderea a 200 de magazine în România până la sfârșitul anului, în funcție de succesul fazei pilot.

Żabka s-a extins pe piața românească după ce a preluat la începutul acestui an o participație majoritară în compania locală de distribuție DRIM Daniel Distribuție FMCG – o afacere de familie cu o vechime de 30 de ani în valoare de 516,6 milioane de lei (103,8 milioane de euro).