După o serie de teste de nivel redus, YouTube demarează prima fază a luptei împotriva instrumentelor de blocat reclame, dându-le utilizatorilor de ales între a suporta reclamele sau a plăti abonamentul YouTube Premium, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

YouTube a declanşat un efort global de combatere a blocării reclamelor. Vizibil deja unora dintre utilizatori de mai multe săptămâni, planul a fost confirmat, într-un final, de companie.

Utilizatorii care folosesc instrumente de blocat reclamele sunt acum întâmpinaţi pe YouTube cu un mesaj care le cere să dezactiveze extensiile folosite pentru blocarea reclamelor.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Mesajul din fereastra afişată celor care blochează reclame le explică utilizatorilor că extensiile de tip adblock contravin regulilor site-ului şi că aceştia au două opţiuni – fie se abonează la YouTube Premium, fie trebuie să urmărească reclamele.

Deocamdată, ofensiva YouTube nu pare să fie aceeaşi în toate regiunile şi pentru toţi utilizatorii. În unele cazuri, mesajul afişat nu dispare decât după dezactivarea soluţiei adblock, în vreme ce în alte situaţii acesta poate fi închis.

YouTube a derulat experimente în sensul contracarării adblock-erelor de mai multe luni, însă, acum acestea sunt extinse la nivel global.

Eforturile YouTube de blocare a adblock-erelor vin la puţin timp după ce compania a introdus noi tipuri de reclame, inclusiv una de 30 de secunde pentru televizoare, care nu poate fi oprită.