Volvo vrea să vândă online 50% dintre mașini până la jumătatea deceniului

volvo Sursa foto: Volvo

Volvo Cars va înființa un hub tehnologic în capitala suedeză Stockholm, a anunțat compania, deoarece încearcă să își atingă obiectivul de a vinde cel puțin jumătate din mașinile sale online.

Producătorul auto cu sediul în Göteborg a declarat că peste 700 de angajați calificați în domenii precum ingineria software, știința datelor și analitica vor fi localizați în noul hub.

„Extinderea va sprijini creșterea puternică a Volvo Cars, precum și ambițiile sale de la mijlocul deceniului de a vinde cel puțin jumătate din toate mașinile sale online și de a dezvolta cel puțin jumătate din tot software-ul intern”, spune compania.

Volvo, deținută majoritar de Geely Holding din China, își propune, de asemenea, ca 50% din vânzările sale să fie mașini pur electrice până la jumătatea acestui deceniu.

De asemenea, Volvo Cars testează și vrea să integreze o nouă tehnologie de încărcare fără fir în mediul urban, împreună cu parteneri selectați, evaluându-i potențialul pentru viitoarele mașini electrice.

Pe o perioadă de trei ani, o mică flotă de mașini Volvo XC40 Recharge complet electrice va fi folosită ca taxiuri de Cabonline, cel mai mare operator de taximetrie din regiunea nordică, și va fi încărcată fără fir la stațiile din Göteborg, Suedia.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: