Producătorul auto german Volkswagen a crescut semnificativ livrările în primul trimestru, în pofida unor afaceri mai slabe în China, cea mai importantă piață unică, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Volkswagen a livrat 2,04 milioane de vehicule clienților din întreaga lume, în creștere cu 7,5% față de același trimestru al anului trecut, în timp ce în China, vânzările au scăzut cu 14,5%, la 644.500 de vehicule.

Vânzările din Europa de Vest au dat un impuls cifrelor globale, în creștere cu puțin peste un sfert, deoarece producția nu mai resimte atât de puternic efectele penuriei de semiconductori.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Volkswagen a raportat o scădere de 25,4% a vânzărilor de vehicule electrice cu baterii în China în primul trimestru, la 21.500 de vehicule, în timp ce livrările la nivel mondial au crescut cu 42,1%.

Volkswagen și alți producători auto străini se luptă să țină pasul cu producătorii auto chinezi, care intensifică ritmul și presiunea pentru reducerea costurilor pe o piață în care mașinile cu propulsie electrică reprezintă acum aproape o treime din vânzările noi.

Mărcile de masă ale Volkswagen au pierdut cotă de piață în China în ultimul an, pe măsură ce piața s-a orientat către vehicule electrice și hibride plug-in, unde mărcile fabricate în China, în frunte cu BYD, au avansat mai rapid.