Volkswagen a demarat producția modelului electric ID.5 la Zwickau

electric-id_5-IQ_light-10_6-1920x1152 Sursa foto: VW

Volkswagen a demarat producția ID.5 și ID.5 GTX în Zwickau și a finalizat astfel transformarea fabricii de vehicule într-o fabrică de mașini pur electrice, așa cum a anunțat în noiembrie anul trecut. Potrivit companiei, producția din 2022 va depăși cele 180.000 de mașini electrice produse aici anul trecut.

În Zwickau, șase modele ale mărcilor VW, Audi și Cupra sunt acum produse pe baza sistemului modular de acționare electrică (MEB) – Curpa Born, Audi Q4 e-tron, Q4 e-tron Sportback, precum și VW ID.3, ID.4 și acum și ID.5 – a cărui producție de pre-serie rulează deja din februarie 2021.

„Uzina de producție din Zwickau a deschis calea pentru ca grupul să facă acest lucru cu șase extinderi pentru trei mărci în doar 26 de luni”, spune Christian Vollmer, membru al Consiliului de administrație pentru producție al mărcii Volkswagen. „Cunoștințele și experiența dobândite ne vor ajuta să continuăm să ne electrificăm rețeaua de producție rapid și eficient.”

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Anul acesta, va urma și producția VW ID.4 la Emden și la uzina din Chattanooga din SUA, la fel ca și începerea producției dubiței electrice ID. Buzz în Hanovra.

„Acum – și în funcție de modul în care se desfășoară situația semiconductorilor – se va concentra pe atingerea capacității maxime”, a spus Stefan Loth, președintele consiliului de conducere Volkswagen Saxonia.. „În acest an ne propunem să depășim cele 180.000 de vehicule construite de Volkswagen Saxony în 2021.”

Dar acest lucru înseamnă și că, chiar și la fabrica de mașini electrice, care a reușit să treacă relativ bine de blocajele de pe piața semiconductorilor în 2021 în comparație cu uzina principală din Wolfsburg, lipsa cipurilor va rămâne o problemă în 2022.

Posibil și din acest motiv, comitetul de întreprindere nu se îndoiește de vehiculele MEB. „Trecerea la producția de vehicule electrice a fost exact decizia corectă pentru fabrica din Zwickau”, spune Jens Rothe, președintele Comitetului General de Întreprindere al Volkswagen Saxonia. „Cererea pentru modelele noastre este în plină expansiune, iar locurile de muncă ale echipei noastre vor fi în siguranță pentru anii următori. Suntem un pionierat al schimbării și am răsplătit încrederea Grupului în noi.”

Volkswagen a investit aproximativ 1,2 miliarde de euro în transformarea uzinei din 2018.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: