Compania producătoare de produse de lux Giorgio Armani S.P.A. a înregistrat o creștere cu 34% în prima jumătate a anului curent, comparativ cu aceași perioadă a anului trecut, notează Retaildetail.eu. Veniturile companiei, excluzând cele provenite din licențiere, au crescut chiar și cu 59%.
Anul trecut, cifra de afaceri a grupului de lux a scăzut cu aproximativ un sfert, până la 1,6 miliarde de euro. De asemenea, a existat o pierdere din exploatare de 29 de milioane de euro. Anul acesta, Armani se așteaptă la o rentabilitate mult mai bună, deși compania nu dezvăluie alte detalii financiare.
De o perioadă bună de timp, se zvonește că această companie ar urma să fie vândută. Speculațiile despre o posibilă înstrăinare s-au întețit recent, când designerul în vârstă de 87 de ani a spus că nu exclude o colaborare cu o altă companie italiană. Giorgio Armani a specificat atunci Exor, o companie cu un capital de aproape 24 de miliarde de dolari. Cele mai importante investiții ale acestei companii includ Fiat Chrysler Automobiles, Ferrari, CNH Industrial, Juventus și The Economist.
Giorgio Armani S.P.A. este o casă de modă din Italia, care produce, distribuie și vinde bunuri de piele, haute couture, prêt-à-porter, pantofi, ceasuri, bijuterii, accesorii, ochelari, cosmetice, și interioare pentru case. Aceste produse sunt vândute sub diferite mărci: Giorgio Armani, Armani Collezioni, Emporio Armani, AJ | Armani Jeans, AX | Armani Exchange, Armani Junior și Armani/Casa.
Casa de modă a fost fondată de Giorgio Armani și Sergio Galeotti în anul 1975 la Milano. În prezent, compania are vânzări la nivel global.