Vânzările grupului italian de produse de lux Prada au crescut cu 22% în primul trimestru, la 1,065 miliarde de euro, favorizate de o revenire în China şi de creşterea susţinută în Europa, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

”Pe parcursul primului trimestru, China a revenit să fie un motor de creştere, conducând la o redresare solidă a vânzărilor în Asia Pacific”, a declarat noul director general al grupului, Andrea Guerra, într-un comunicat de săptămâna trecută.

”Prioritatea noastră pentru acest an rămâne creşterea productivităţii magazinelor, concentrându-ne pe execuţia de retail”.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Guerra a spus într-o conferinţă telefonică cu analiştii că şi cifrele din aprilie au fost bune.

În regiunea Asia Pacific, excluzând Japonia, veniturile din retail au crescut cu 22% în perioada respectivă.

Grupul a arătat că în China a înregistrat o accelerare a operaţiunilor spre sfârşitul trimestrului, susţinută de o bază de comparaţie mai mică.

În America, unde alte grupuri de lux au semnalat deja o încetinire a ritmului de creştere, vânzările cu amănuntul au crescut în primul trimestru cu 5%, la curs de schimb constant.

Dar cumpărătorii americani încă cumpără în străinătate.

”Americanii nu sunt la fel de dinamici ca în ultimul an, dar cumpără mai ales în Europa”, a spus Guerra.

În Europa, vânzările cu amănuntul au crescut cu 28%.

Guerra a mai spus că a existat o mică revenire a vânzărilor europene legate de călătorii chinezi, dar că se aşteaptă la o revenire mai puternică în a doua jumătate a anului.

Prada, care a început să publice din nou datele trimestriale, a declarat că vânzările cu amănuntul la marca Prada au crescut cu 21% la cursuri de schimb constante şi la Miu Miu cu 42%.

Întrebat despre o potenţială listare dublă pentru Prada, directorul financiar Andrea Bonini a spus că grupul nu este în măsură să ofere o actualizare în ceea ce priveşte calendarul.