Utilizatorii Twitter care plătesc pentru abonamentul Twitter Blue văd acum doar jumătate din reclamele afişate în mod normal, cel puţin în unele din paginile platformei, transmite News.ro

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Elon Musk vorbea încă dinainte de lansarea abonamentelor Twitter Blue despre înjumătăţirea reclamelor, ca o facilitate pentru plătitori, facilitate care abia acum devine activă. Astfel, abonaţii Twitter Blue vor vedea doar jumătate din reclamele afişate celorlalţi utilizatori în cadrul fluxurilor „Following” şi „For You”.

Conform paginilor de suport tocmai publicate de Twitter, în cazul abonaţilor, numărul postărilor organice dintre reclame va fi de două ori mai mare în medie, însă, vor exista diferenţe – uneori vor apărea mai multe postări organice între reclame, alte ori mai puţine, dar media se va menţine undeva la jumătate faţă de abonaţii obişnuiţi.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Reducerea numărului de reclame este valabilă doar pentru secţiunile menţionate, nu şi pentru restul paginilor din cadrul reţelei sociale. Paginile de profil, replicile, secţiunea Explore şi celelalte pagini vor afişa în continuare acelaşi număr de reclame pentru toată lumea.

Cu aceeaşi ocazie, Twitter anunţă şi o altă modificare în legătură cu abonamentele Twitter Blue. Postările la care comentează abonaţii vor beneficia de un mic „boost” din partea algoritmului, urmând să rankeze mai sus în feed decât în mod normal.

Twitter Blue este disponibil şi în România, unde costă 44 de lei pe lună sau 464 de lei pe an. Abonamentul s-a scumpit de la 37 de lei pe lună sau 390 de lei pe an în momentul lansării.