UniCredit Bank anunță un canal de comunicare digital prin care se elimină utilizarea hârtiei. Antoaneta Curteanu, UniCredit: Scrisoarea clasică pe hârtie va deveni virtuală, putând fi vizualizată prin accesarea noului canal de comunicare

luis-villasmil-4V8uMZx8FYA-unsplash Sursă foto: Unsplash

UniCredit Bank anunță că lansează Virtual Mailbox, un canal de comunicare digital, unidirecțional pentru notificări legate de contractul încheiat cu banca, potrivit unui comunicat de presă. Soluția va putea fi utilizată în special atunci când clientul nu a comunicat băncii o adresă de e-mail validă sau nu utilizează aplicațiile Mobile/Online Banking.

„Întrucât ne dorim să fim activ implicați în proiecte de sustenabilitate și protejare a mediului, conform cu angajamentele noastre privind politica de ESG (Environment, Social & Governance), scrisoarea clasică pe hârtie va deveni virtuală, putând fi vizualizată prin accesarea noului canal de comunicare, Virtual Mailbox”, a declarat Antoaneta Curteanu, vicepreședinte executiv retail UniCredit Bank.

Potrivit comunicatului de presă, autentificarea se face pe baza numelui de utilizator, o parolă și un cod primit pe telefonul mobil, declarat în relație cu banca. Accesul la internet este oferit gratuit clienților în unitățile teritoriale ale UniCredit Bank din toată țara.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. hai mai lasa-ma. sambata am vrut sa-mi activez mobile la Unicredit (schimbat moilul). sistemul online nu functiona, “pentru ca au existat tentative de phising” mi-a explicat domnita de la call center, care nu m-a putut ajuta pentru ca habar nu aveam cat a fost untimul bon de la Lidl — dupa ce ma autentificase oin toate felurile posibile. probabil, daca aveam bonul, mai gasea ea ceva ca sa ma prezint “in oficiile bancii”. deci si la Unicredit formularul online se depune la etajul intai.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.