Consumatorii britanici au început anul 2024 cu un val masiv de retururi, potrivit unui raport al companiei de livrări Parcelhero. Datele arată că, pe 2 ianuarie, articole în valoare de 1,51 miliarde de lire sterline, inclusiv haine, electronice și jucării, au fost returnate retailerilor – o creștere de 6,8% față de aceeași zi a anului trecut, relatează Fashion United.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Royal Mail a raportat, de asemenea, o creștere semnificativă a retururilor, cu 52% mai multe pachete procesate decât într-o zi obișnuită din luna precedentă.

David Jinks, șeful departamentului de cercetare pentru consumatori de la Parcelhero, a explicat că această tendință reflectă atât volumul cumpărăturilor din perioada sărbătorilor, cât și posibile dificultăți în alegerea cadourilor potrivite. „Se pare că am cheltuit masiv înainte de Crăciun, însă numărul ridicat de retururi poate sugera că am fost mai puțin inspirați în alegerea darurilor anul acesta,” a declarat Jinks.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Performanțele comerciale de sărbători rămân contradictorii. Deși creșterea traficului în magazinele fizice înainte de Crăciun a fost mai slabă decât se anticipa, vânzările online, mai ales în perioada Black Friday, par să fi fost puternice.

Acest fenomen pune presiune pe sistemele de logistică și ridică întrebări despre sustenabilitatea modelelor de consum sezoniere. În timp ce retailerii analizează impactul financiar al acestui val de retururi, companiile de curierat se confruntă cu provocarea de a procesa volume record de pachete.

Sezonul sărbătorilor continuă să influențeze economia britanică, dar creșterea retururilor sugerează că preferințele consumatorilor și comportamentul de cumpărare evoluează rapid, punând în dificultate industria de retail.