Un producător de microdrink-uri a intrat cu un magazin online și în România

waterdrop Sursa foto: Waterdrop

Waterdrop, producătorul de microdrink-uri (cuburi compacte de hidratare care se dizolvă în apă) cu cea mai rapidă creștere din Europa, își face debutul pe piața românească prin lansarea site-uluiși magazinului online www.waterdrop.ro. Compania vrea să încurajeze comunitatea globală să bea mai multă apă cu ajutorul primului microdrink din lume, oferind și un impact puternic din punctul de vedere al reducerii amprentei asupra mediului.

Produse din extracte de fructe și plante, cuburile de hidratare cuprind 12 arome diferite. Fiecare microdrink are propria combinație specială de fructe, vitamine și superalimente și, potrivit companiei, niciunul dintre produsele Waterdrop nu conține arome artificiale, conservanți, zahăr, gluten sau lactoză.

Pe lângă microdrink-uri, compania a creat și microtea, o băutură caldă din fructe și plante, care nu necesită un timp de preparare sau pliculețe de ceai, ci doar apă încălzită la 60 de grade. De asemenea, pentru toate produsele sale, Waterdrop a creat o întreagă colecție de recipiente și accesorii fabricate din materiale ecologice.

„Suntem încântați să oferim consumatorilor români o experiență nouă cu un impact triplu: produse complet inovatoare cu beneficii reale pentru sănătate, de unde rezultă al doilea avantaj, hidratarea continuă și variată, dar care contribuie și la reducerea consumului de materiale plastice și a emisiilor de dioxid de carbon. Portofoliul nostru de produse va continua să crească prin crearea de noi microdrink-uri și noi produse de tip „microtea” și intenționăm o extindere puternică în domeniul „drinktech” și al filtrării apei. Obiectivul nostru este să construim o marcă globală în jurul noțiunii de consum responsabil și durabil de apă și resurse, începând de la nivelul micro, adică de la fiecare dintre noi, și până la nivelul macro”, a declarat Martin Murray, fondator și CEO al Waterdrop.

Waterdrop este prezent pe 13 piețe din Europa și în SUA și intenționează să se extindă pe piețele asiatice. De asemenea, deține 19 magazine. Expansiunea companiei este susținută de o creștere constantă de 400% de la lansarea sa, în 2017. Până în prezent, au fost vândute peste 200 de milioane de microdrink-uri către peste 1 milion de consumatori din întreaga lume.

În fiecare an, se fabrică în lume aproximativ 500 de miliarde de recipiente din plastic și aproape jumătate dintre acestea sunt utilizate pentru a transporta apă îmbuteliată, generând peste 8 milioane de tone de dioxid de carbon.

Soluția oferită de Waterdrop vine la pachet și cu o serie de beneficii pentru clienții comerciali, prin eliminarea în medie a 5 kg de deșeuri din plastic pe an pentru fiecare persoană, odată cu trecerea de la băuturile îmbuteliate în PET-uri la waterdrop; prin evitarea utilizării frigiderelor și economisirea a 2.600 de lei anual, echivalentul unui consum de 2.000 kWh pentru fiecare aparat. În plus, în cazul microdrink-urilor, spațiul de depozitare se reduce cu 98% comparativ cu spațiul ocupat de băuturile îmbuteliate.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: