Twitter plănuiește un abonament 20 de dolari pe lună pentru utilizatorii verificați. Elon Musk: “Trebuie să plătim cumva facturile! Twitter nu se poate baza în totalitate pe publicitate. Ce ziceți de 8 dolari?”

Elon Musk 1 foto Facebook-Wikipedia Wikipedia

Noul proprietar al Twitter, Elon Musk le-a dat angajaților primul ultimatum: Respectați termenul său de a introduce verificarea plătită pe Twitter sau împachetați și plecați.

Directiva este de a schimba Twitter Blue, abonamentul opțional al companiei, de 4,99 de dolari pe lună, care deblochează funcții suplimentare, într-un abonament mai scump care verifică și utilizatorii, potrivit unor persoane familiare cu subiectul și corespondenței interne consultate de The Verge.

 În prezent, Twitter plănuiește să perceapă 19,99 dolari pentru noul abonament Twitter Blue. Astfel, utilizatorii verificați ar avea la dispoziție 90 de zile pentru a se abona sau pentru a-și pierde marcajul albastru. Angajații care lucrează la acest proiect au fost anunțați că trebuie să respecte termenul limită de 7 noiembrie pentru a lansa funcția, altfel vor fi concediați.

Musk a fost clar în lunile premergătoare achiziției sale că a vrut să modernizeze modul în care Twitter face verificare conturilor și cum le gestionează pe cele false. gDuminică, el a scris pe Twitter: “Întregul proces de verificare este în curs de modernizare chiar acum”.

Casey Newton, de la Platformer, a raportat pentru prima dată că Twitter ia în considerare taxarea verificării. Un purtător de cuvânt al Twitter nu a răspuns la o solicitare de comentarii până la ora transmiterii știrii.

Abonamentul Twitter Blue a fost lansat pe scară largă în urmă cu aproape un an ca modalitate de a vizualiza articole fără publicitate de la unii editori și de a face alte modificări ale aplicației, cum ar fi o pictogramă de culoare diferită pe ecranul de pornire. În cele câteva trimestre în care Twitter a raportat profituri ca societate publică după acel debut, publicitatea a rămas marea majoritate a veniturilor sale. Musk dorește să crească numărul de abonamente pentru a deveni jumătate din veniturile totale ale companiei.

El a avut și un dialog public pe Twitter cu scriitorul de romane horror Stephen King, care nu s-a arătat mulțumit de noul abonament.

“20 de dolari pe lună ca să-mi păstrez cecul albastru? … ar trebui să mă plătească ei pe mine. Dacă se instituie așa ceva, am dispărut ca Enron.”, a scris King.

În replică, Musk a scris : “Trebuie să plătim cumva facturile! Twitter nu se poate baza în totalitate pe e publicitate. Ce ziceți de 8 dolari?”. Apoi, a revenit : “Voi explica raționamentul într-o formă mai lungă înainte de punerea în aplicare a acestei măsuri. Aceasta este singura modalitate de a învinge roboții și trolii.”

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: