Publisherii vor putea activa, începând de luna viitoare, o nouă formă de monetizare a conţinutul postat pe Twitter – un fel de taxă pe click, ca alternativă la abonamentele lunare, informează News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Elon Musk a anunţat că publisherii vor putea taxa punctual accesul la conţinutul pe care-l postează pe Twitter, prin intermediul unei noi forme de monetizare pe care platforma o va lansa curând.

Practic, o publicaţie poate stabili un paywall strict pentru o anumită postare şi să ceară o anumită sumă de bani de la utilizatorii care vor să aibă acces la aceasta.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Pe undeva, această formă de plată reprezintă o alternativă la Subscripţii (fosta Super Follows), unde utilizatorul plăteşte un abonament lunar, care-i facilitează accesul la toate postările unui anumit publisher.

Viitoarea formă de monetizare va permite utilizatorilor care nu sunt dispuşi să plătească un abonament lunar să cumpere punctual accesul la o anumită postare.

Dincolo de faptul ca va fi lansată cândva în luna mai, deocamdată nu se cunosc alte informaţii despre viitoarea formă de monetizare – nu se ştie, de exemplu, cât va fi comisionul pe care-l va opri Twitter din aceste plăţi.

Twitter opreşte 10% din Subscripţii, dar asta după primul an. Este posibil ca acelaşi comision să fie aplicat şi pentru plăţile individuale, care reprezintă o noua facilitate prin care platforma socială încearcă să se redreseze financiar.