Companiile care vor să afişeze bife speciale pe Twitter pentru contul propriu şi conturile angajaţilor trebuie să plătească de la 1.000 de dolari în sus pe lună, relatează News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Marele plan de creştere a veniturilor Twitter, anunţat anterior de Elon Musk, este acum lansat oficial. Se numeşte Verification for Organisations şi permite organizaţiilor „să se diferenţieze în cadrul platformei”.

Pagina de profil a unei companii din cadrul programului va afişa un simbol cu logo-ul companiei. Acelaşi simbol va apărea în orice pagină în care apare numele de utilizator respectiv. Abonamentul lunar costă 1.000 de dolari.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

În plus, companiile pot include şi conturile unora dintre propriiu angajaţi în program, care vor beneficia de acelaşi simbol. Pentru fiecare angajat se vor plăti, în plus, 50 de dolari pe lună.

Planul lui Elon Musk nu este primit cu acelaşi entuziasm de toată lumea. Deja mai multe mari publicaţii din Statele Unite, printre care New York Times şi Los Angeles Times, au anunţat că nu au de gând să plătească pentru noul program de verificare.