Toyota, profit operațional neașteptat de mare în T2, grație slăbiciunii yenului

toyota bz4x Sursa foto: Toyota

Toyota a raportat o creștere cu 48% a profitului operațional al doilea trimestru și și-a crescut perspectivele de câștig joi, deoarece a beneficiat de o revenire a cererii de vehicule și de un yen mai slab.

Compania și-a majorat estimarea profitului pentru întregul an la 2,8 trilioane de yeni (24,5 miliarde de dolari) de la 2,5 trilioane de yeni, dar a spus că, fără impactul valutar favorabil, aceasta este „în substanță o revizuire în scădere din cauza creșterii costurilor materiilor prime și a crizei de semuconductori”.

Profitul operațional de 750 de miliarde de yeni pentru cele trei luni până la 30 septembrie a fost mai mare decât estimarea consensului Refinitiv de 593,3 miliarde de yeni.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Lovit de o lipsă globală de cipuri, producătorul SUV-ului RAV4 și hibridul Prius și-a redus ținta de vânzări pentru întregul an la 10,29 milioane de vehicule de la 10,55 milioane.

De asemenea, a anunțat o răscumpărare de acțiuni de până la 150 de miliarde de yeni sau 0,86% din acțiuni.

În plus, deși pare reținută când vine vorba de modele electrice, Toyota a dezvăluit autonomia și alte specificații ale primul său model electric, SUV-ul bZ4X, prima dintr-o serie de mașini electrice pe care intenționează să le lanseze la nivel global pentru a recupera diferența față de piața actuală, cucerită treptat de mașinile cu emisii zero.

Cel mai vândut producător de automobile din lume a anunțat că va lansa 15 modele electrice în întreaga lume până în 2025, dar până acum planurile sale par modeste în comparație cu cele ale producătorilor auto americani precum General Motors sau Ford Motor.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: