Subway, unul dintre cele mai cunoscute branduri de fast-food din lume, ar putea fi scos la vânzare (WSJ)

subway Foto: Subway, Facebook

Subway, unul dintre cele mai cunoscute branduri de fast-food din lume, ar putea fi scos la vânzare, potrivit Wall Street Journal, citat de CNN Business.

Compania privată a obținut consilieri pentru a explora o vânzare care ar putea evalua Subway la peste 10 miliarde de dolari, potrivit Wall Street Journal. Dacă se va ajunge la această tranzacție, ar fi una dintre cele mai mari tranzacții din industria fast-food de când Inspire Brands a cumpărat Dunkin’ pentru 11,3 miliarde de dolari în octombrie 2020.

Într-o declarație furnizată pentru CNN, Subway a precizat că nu “comentează structura de proprietate și planurile de afaceri”, deoarece este privată. “Continuăm să ne concentrăm pe avansarea brandului cu călătoria noastră de transformare pentru a-i ajuta pe francizații noștri să aibă succes și să fie profitabili”, a adăugat un purtător de cuvânt.

Subway se află încă în primele etape de a arunca semnul “de vânzare” și s-ar putea să nu găsească o înțelegere acceptabilă, potrivit Journal.

Subway se află în plin proces de modernizare, inclusiv prin modernizarea meniului și a magazinelor. Se pare că această transformare, una dintre cele mai mari din istoria sa de aproape 60 de ani, dă roade. Compania a declarat în octombrie 2022 că are “vânzări record” în cele aproximativ 20.000 de locații din SUA, susținute de o serie de schimbări care includ noi sandvișuri, supe și magazine reamenajate.

Subway a atribuit succesul său recent noului meniu “Subway Series”, care a fost simplificat pentru a ajuta la accelerarea servirii și la o creștere a comenzilor digitale.

Într-o notă de miercuri târziu, Neil Saunders, director general al GlobalData, a declarat că aceste schimbări au făcut din Subway o țintă atractivă pentru un cumpărător.

“În timp ce programul s-a dovedit a fi eficient, acesta are încă o mulțime de piste pentru a stimula creșterea viitoare, ceea ce face din Subway un lanț cu perspective bune – chiar și într-o economie în scădere”, a scris el. “Perspectiva optimistă este unul dintre motivele pentru care Subway consideră că acesta este un moment rezonabil pentru a explora o vânzare și de ce este probabil să atragă un interes semnificativ”, a spus el.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: