Stellantis spune că a luat măsuri nepopulare pentru a evita riscul închiderii de fabrici, ca rivalul Volkswagen

stellantis Sursa foto: Stellantis

Stellantis a luat deja măsuri şi lucrează din greu pentru a evita riscul închiderii de fabrici cu care se confruntă rivalul său german Volkswagen, a declarat marţi CEO-ul producătorului auto, Carlos Tavares, citat de Reuters, transmite News.ro.

”Am făcut multe lucruri nepopulare în ultimii ani pentru a evita, cât mai mult posibil, o situaţie similară cu cea a Volkswagen. Am fost criticaţi pentru asta, pentru că luăm decizii care nu au fost întotdeauna bine înţelese”, a spus Tavares.

El a adăugat că cheia este ”să vindem vehicule electrice la aceleaşi preţuri ca modelele tradiţionale pe benzină”.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

La începutul acestei luni, cel mai mare producător auto din Europa, Volkswagen, a anunţat că ia în considerare, pentru prima dată în istoria sa, să închidă fabrici din ţara sa natală, Germania.

Anunţul Volkswagen a declanşat speculaţii că mai mulţi producători auto europeni ar putea evalua mişcări similare pentru a răspunde ratelor scăzute de utilizare a fabricilor din regiune, creşterea presiunilor asupra preţurilor din partea rivalilor asiatici şi un mediu economic mai dur.

”Lucrăm foarte, foarte mult pentru a evita această situaţie, iar viitorul va spune dacă vom putea evita orice probleme sau nu, prea devreme pentru a spune astăzi”, a declarat Tavares reporterilor, după inaugurarea unui hub global pentru vehicule comerciale al grupului, Pro One, din Torino, Italia.

Între 2021 – când a fost înfiinţată prin fuziunea dintre Fiat Chrysler şi producătorul Peugeot PSA – şi 2023, Stellantis şi-a redus forţa de muncă cu aproape 20.000 de persoane în Europa, mai ales prin concediere voluntară.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: