Şeful Campari spune că actuala criză a costului vieţii nu îi descurajează pe băutori

bar, barman, bauturi, alcool, campari Sursa foto: Pixabay

Producătorul italian de băuturi spirtoase Campari nu este îngrijorat că inflaţia i-ar descuraja pe băutori care vor în continuare să petreacă, cu atât mai mult cu cât se apropie sezonul sărbătorilor în Europa şi SUA, transmite Reuters, citat de Agerpres.

“Nu vedem nicio modificare a sentimentului consumatorilor în portofoliul nostru”, a declarat directorul general de la Campari, Bob Kunze-Concewitz.

Aceste declaraţii vin după ce grupul Campari a raportat o creştere de 19% a vânzărilor în trimestrul al treilea, graţie majorărilor de preţuri. În total, pe primele nouă luni ale anului, vânzările Campari au crescut cu 27,3% în ritm anual, până la peste două miliarde de euro, iar profitul net a crescut cu 40,8%, până la 483 de milioane de euro.

Unul dintre factorii care au stimulat vânzările şi profitabilitatea grupului italian este aprecierea dolarului american, în condiţiile în care SUA este cea mai mare piaţă a grupului Campari.

“Să nu spui niciodată, niciodată”, a răspuns Bob Kunze-Concewitz la o întrebare venită din partea jurnaliştilor cu privire la posibilitatea ca grupul italian să încheie o tranzacţie importantă care să îl propulseze în rândurile marilor producători mondiali de băuturi spirtoase. Bob Kunze-Concewitz a subliniat importanţa pe care o are piaţa americană pentru o potenţială expansiune şi a spus că grupul italian vrea să îşi extindă afacerile pe segmentul băuturilor spirtoase maturate.

Recent Campari a preluat o participaţie minoritară la grupul britanic Catalyst Spirits, principalul acţionar la marca de bourbon Howler Head.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: