Se vinde Yahoo. Cumpărătorul este optimist că va reînvia serviciul

Yahoo pixabay.com

Compania americană Verizon Communications a ajuns la un acord pentru a vinde, pentru 5 miliarde de dolari, divizia sa de media, inclusiv serviciile Yahoo!, către fondul de investiții Apollo Global Management, scrie Financial Times.

Verizon va păstra o participație de 10% la noua companie media, iar noul proprietar îi va schimba numele din Verizon Media în Yahoo, deoarece consideră că acesta este cel mai puternic brand.

Verizon a cheltuit aproximatic 9 miliarde de dolari între 2015 și 2017 pentru a achiziționa Yahoo și AOL ca proprietăți ancore ale unei divizii media online, care a devenit cunoscută sub numele de Oath.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Compania avea în plan o strategie, împărtășită de mai multe mari companii de telecomunicații din lume, de a beneficia de explozia consumului de mass-media digitală, devenind proprietar de conținut, mai degrabă decât simplu operator de rețea.

De asemenea, Verizon spera să creeze o platformă de conținut și marketing care să îi permită să concureze cu Google și Facebook. Cu toate acestea, nu a reușit să câștige cote de piață semnificative de la rivalii săi, ceea ce a obligat compania să-și reconsidere strategia.

Așadar, compania a decis acum să vândă divizia media, pentru a-și îndrepta atenția către afacerile sale principale din rețea și lansarea tehnologiei wireless 5G.

Apollo afirmă că este convins că poate face o treabă mai bună decât Verizon să transforme noua companie într-un jucător media digital și de publicitate puternic.

„Suntem foarte încrezători în perspectivele de creștere ale Yahoo și în contextul care determină creșterea mediilor digitale, a tehnologiei publicitare și a platformelor de internet pentru consumatori”, a declarat David Sambur, șef la Apollo.

Apollo va furniza resursele și investițiile necesare pentru ca Yahoo să crească. „În timpul procesului de revizuire strategică, Apollo a oferit viziune și strategie pentru următoarea fază a Verizon Media. Am încredere deplină că Yahoo va decola în noua sa casă”, afirmă Hans Vestberg, director executiv al Verizon.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Cum sa reinviezi un serviciu care e mai tare ca facebook.
    Dar pentru o natiune de idioti de peste ocean, asta e de neinteles.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.