Schimbarea strategiei Harley-Davidson dă roade, iar compania a înregistrat a treia creștere trimestrială consecutivă

harley-davidson Sursa foto: Harley-Davidson

Harley-Davidson a raportat miercuri profit și venituri trimestriale peste așteptări, semn că planul său de redresare, care se concentrează pe vânzarea de motociclete mai profitabile clienților cu bani, începe să funcționeze.

După scăderi de aproape doi ani a vânzărilor, Harley și-a modificat strategia în 2020 pentru a se concentra pe vânzarea de motociclete Touring cu o marjă mare și de motociclete mari Cruiser și Trike către clienți mai în vârstă și mai bogați de pe piețe precum Statele Unite și Europa.

Iar pariul pare să dea roade, compania raportând a treia creștere consecutivă a vânzărilor trimestriale, deși de la minimele induse de pandemie.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

„Am văzut multe dintre inițiativele noastre strategice Hardwire performanțe bune, oferind dovezi inițiale încurajatoare ale strategiei noastre pe cinci ani”, a declarat directorul executiv al Harley, Jochen Zeitz, într-un comunicat, citat de Reuters.

Vânzările din Statele Unite, cea mai mare piață a companiei, au crescut la 31.699 de unități în al treilea trimestru, de la 31.304 unități cu un an mai devreme.

Vânzările de motociclete și produse conexe au crescut cu 20,4%, până la 1,16 miliarde de dolari în trimestrul III, peste estimările analiștilor de 1,14 miliarde de dolari, potrivit datelor Refinitiv IBES.

Venitul net a crescut la 163 de milioane de dolari, sau 1,05 dolari pe acțiune, de la 120 de milioane de dolari sau 78 de cenți pe acțiune, cu un an mai devreme.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: