Românii direcționează către fructe și legume 15% din bugetul lunar pentru alimente

Fructe exotice - Pexels Foto: Pexels

Românii direcționează către fructe și legume 15% din bugetul lunar pentru alimente, arată o statistică realizată de hipermarketul online Freshful, deținut de retailerul online eMAG.

Astfel, 1 din 5 produse adăugate în coș este din această categorie, arată datele de pe platforma hipermarketului. Clienții au un interes crescut și pentru produsele eco, fiind comandate în special de familiile cu copii, care au o atenție mai ridicată la stilul de alimentație. Anul acesta, 25% din vânzările de fructe si legume a fost reprezentat de cele din categoria eco, în creștere față de anul precedent cu 100%.

Conform retailerului, în primele șase luni ale acestui an, interesul românilor pentru fructe și legume proaspete a fost în creștere comparativ cu anul precedent. Freshful a vândut aproximativ 700 de tone de fructe și legume anul acesta, de 3 ori mai mult față de 2022.

Clienții Freshful by eMAG au comandat în acest an 300 de tone de fructe și aproape 400 de tone de legume. Cel mai frecvent, oamenii au pus în coșul de cumpărături fructe exotice, precum citrice sau banane, iar dintre cele autohtone cele mai cumpărate au fost fructele de pădure. Când vine vorba de legume, oamenii au comandat cel mai mult roșii, cartofi și ardei. În medie, 8 din 10 comenzi conțin cel puțin un fruct sau o legumă, iar cea mai frecvent întâlnită combinație pentru coșul de cumpărături la o singură achiziție este pătrunjel, banane și roșii.

Legumele comercializate Freshful sunt asigurate de un grup de producători locali din Băleni, jud. Dâmbovița, dar și din județele Giurgiu, Călărași și Prahova. Pentru programul „Din Gradina Eco by Freshful” colaborează cu „Ferma Legume Vesele”, producător din Moara Mocanului, jud. Argeș cu ajutorul căruia a inclus în ofertă și roșiile roz, produse exclusiv pentru Freshful.

Foto: Pexels

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *