Rihanna a devenit, oficial, miliardară, fiind inclusă în clasamentul Forbes grație performanțelor mărcii sale de cosmetice Fenty, scrie BFM TV.
Cântăreața de 33 de ani a creat propria sa marcă de cosmetice în 2017, sub nunmele Fenty Beauty, lansată în parteneriat cu LVMH, care vinde această linie de machiaj exclusiv în Sephora (filială a LVMH). Rapid, produsele au cunoscut un frumos succes generând în 2018 o cifră de afaceri de peste 550 de milioane de dolari. Potrivit Forbes, compania este evaluată acum la 2,8 miliarde de dolari (2,35 miliarde euro).
Iar Rihanna deține 50% din companie (cealaltă parte fiind proprietatea grupului francez din industria luxului), respectiv 1,4 miliarde de dolari. La această cifră se adaugă linia de lenjerie a cântăreței, Savage X Fenty, lansată în 2018. Marca, în care deține 30% (și aici este susținută de LVMH printr-un fond de investiții) a colectat 115 milioane de dolari pentru a atinge o valorizare de un miliard de dolari. În aceste condiții, averea Rihannei este evaluată în total la aproape 1,7 miliarde de dolari.
Nu toate lucrurile evoluează însă în bine. În februarie, LVMH a decis să stopeze vânzarea prêt-à-porter Fenty, care completa marca de cosmetice. Între prețuri considerate prea mari și Covid, care a împiedicat turneele cântăreței, principala imagine a mărcii, produsele nu au a reușit să-și găsească un public consistent.
Cu o avere estimată la 1,7 miliarde de dolari, cântăreața (care nu a mai lansat un album din 2016) depășește astfel un alt artist, și el un om de afaceri cu o avere de peste un miliard. Grație mărcii sale de sneakers, Yeezy, averea lui Kayne West era evaluată la 1,3 miliarde de dolari în aprilie 2020.