Rețeaua Inmedio devine „stație urbană de încărcare” și își diversifică oferta din cele 213 magazine din România

inmedio Sursa foto: Lagardere Travel Retail

Rețeaua Inmedio, deținută de Lagardère Travel Retail, se dezvoltă de la presă și carte spre un portofoliu variat din convenience-ul modern, cu soluții rapide pentru nevoi imediate din rutina urbană zilnică. Pe lângă repoziționare, rețeaua Inmedio, formată în prezent din 213 magazine, își va urma și planurile de extindere la nivel național prin deschiderea de noi locații.

Astfel, Inmedio se transformă în “stația urbană de încărcare”, un punct de reper în drumurile de zi cu zi, oferind o diversitate de produse și servicii, într-o singură oprire – snack-uri, băuturi și cafea on the go, accesorii, cadouri, ziare și reviste locale și internaționale, carte, precum și o varietate de servicii. Toate acestea vor fi disponibile atât în spațiile clasice din rețelele de retail modern (mall-uri și galerii comerciale), în care Inmedio are prezență în 50 de orașe din țară, cât și în formate sau canale noi, de tipul insulelor din mall-uri sau în magazine proprii stradale.

“Inmedio este brand-ul Lagardère Travel Retail cu recunoașterea cea mai mare în piața locală și care și-a adus contribuția în cei 20 de ani de existență la dezvoltarea retailului local de impuls la standarde europene. Ne bucurăm că, în ciuda contextului volatil, reușim să ne menținem apetitul pentru inovare și să susținem dezvoltarea acestui concept. Toate inițiativele noastre sunt rezultatul unui efort concertat de înțelegere a clientului și vizează regândirea acestui business în aliniere atentă cu nevoile și preocupările acestuia. De asemenea, ne propunem să căutăm noi modele de extindere și operare pentru diversificarea canalelor noastre din mediul urban. Un suport considerabil va veni de la partenerii antreprenori, alături de care continuăm extinderea și pe care ne bazăm pentru înțelegerea și deservirea atentă a clienților noștri”, declară Alexandru Chilea, COO Essentials Business Line.

În ceea ce privește oferta comercială, categoria de băuturi non-alcoolice va fi dezvoltată în continuare, iar cea de cafea va cunoaște o repoziționare. Categoria de cadouri va fi, de asemenea, revigorată, iar spațiile vor fi regândite pentru a oferi soluții rapide pentru rutina urbană zilnică. Inmedio oferă, în continuare, posibilitatea de plată a facturilor, biletelor pentru evenimente, biletelor de loterie, dar și posibilitatea de încărcare electronică. Categoria de presă va continua să reprezinte o prioritate pentru brand, întrucât servește nevoile de informare și de conținut de calitate pentru care Inmedio.

Din punct de vedere al mijloacelor de comunicare ale brand-ului, identitatea vizuală Inmedio introduce o serie nouă de pattern-uri vibrante, un nou tone of voice ce comunică cald și ritmat și o serie de vizualuri supradimensionate. Toate aceste elemente întăresc promisiunea brand-ului, de „on the go urban helper”.

“Clienții caută soluții rapide și eficiente atunci când se află în mișcare, dar și în caz de urgență, de necesitate. Aerul nou de la Inmedio de aici își găsește sursa – din înțelegerea cât mai bună că avem nevoie cu toții de un punct de reper în drumurile de zi cu zi și de un serviciu rapid, prietenos și la îndemână în rutina noastră urbană. De aceea, planul nostru este de a analiza în mod constant tendințele de consum, iar procesul de extindere, atât a ofertei, cât și a prezenței fizice, va continua”, completează Alexandru Chilea.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: