Retailerul polonez Pepco a decis să îşi încetinească planurile agresive vizând deschiderea de noi magazine, a informat miercuri grupul care deţine mărcile Pepco, Poundland şi Dealz, transmite Reuters, citată de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Grupul listat la Bursa de la Varşovia a precizat că va deschide cel puţin 400 de noi magazine în exerciţiul financiar 2023/2024, în scădere faţă de 668 de noi magazine în exerciţiul 2022/23.

De asemenea, la o întâlnire cu investitorii organizată miercuri în Polonia, Pepco a anunţat că va revizui programul său de modernizare a magazinelor care formează afacerile sale de bază din Europa Centrală şi de Est.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Ambele măsuri fac parte dintr-un plan destinat refacerii profitabilităţii prin adoptarea unei abordări mai disciplinate cu privire la creştere şi investiţii la nivelul întregului grup.

“Trebuie să ne concentrăm pe atingerea unei creşteri mai sustenabile, cu un accent mai mare pe îmbunătăţirea profitabilităţii şi generării de numerar”, a declarat preşedintele executiv Andy Bond.

Anterior, Pepco a anunţat că în perioada iulie-septembrie 2023 a deschis un număr record de 343 de noi magazine şi vrea ca pe termen lung să ajungă la 20.000 de magazine.

Pepco a reiterat că se aşteaptă în 2023 ca profitul înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizare (EBITDA) să fie de aproximativ 750 milioane de euro, la rate constante de schimb, faţă de 731 milioane de euro în 2022. În cinci ani, Pepco se aşteaptă să ajungă la EBITDA de un miliard de euro.