Retailerul german KiK vrea să deschidă 30 de noi locații în România în acest an

kik textilien Sursa foto: KiK

Retailerul german KiK Textilien anunță că își continuă politica de expansiune, iar în cursul anului 2023,  estimează deschiderea a 30 de noi locații.

Retailerul are o rețea de peste 4.000 de magazine în Europa, dintre care 2.600 în Germania și 117 în România.

KiK a intrat pe piața din România în anul 2018, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania își continuă politica de expansiune, iar în cursul anului 2023,  estimează deschiderea a 30 de noi locații. Totodată se urmărește distribuția uniformă pe teritoriul tării, prezența având o pondere de 60% în reședințele de județ și 40% în orașele mijlocii și mici. Compania are în prezent peste 700 angajați în România.

La sfârșitul anului trecut retailerul a înregistrat o cifră de afaceri de 251.516.313 RON, reprezentând o creștere semnificativă de 36% față de anul 2021.