Retailerul eMAG susține că a vândut peste 2,2 milioane de produse la 10 ore de la începerea Black Friday 2023/ Românii au plasat comenzi de peste 610 milioane lei 

eMAG_Black_Friday

Retailerul eMAG anunță că a vândut peste 2,2 milioane de produse din categorii diverse la 10 ore de la începerea Black Friday 2023, potrivit unui comunicat de presă.

„Românii au urmărit pe parcursul zilei ofertele la cel mai bun preț din an și au plasat comenzi în valoare de peste 610 milioane de lei. În acest interval, comercianții din Marketplace prezenți în Black Friday au vândut peste 580.000 produse. De asemenea, până acum peste 600 dintre ei au realizat vânzări mai mari decât într-o lună obișnuită, iar evenimentul continuă până noaptea târziu”, conform comunicatului.

Clienții au urmărit atât produse de folosință îndelungată, cât și produse pe care le folosesc frecvent acasă. În plus, de Black Friday la eMAG clienții au descoperit și o mulțime de produse și experiențe care nu sunt disponibile pe eMAG decât în această zi, transmite retailerul.

  • Cea mai complexă comandă: 22 de produse din categorii diferite
  • Cea mai mare comandă a avut valoarea de 61.929,91 lei și a inclus două televizoare, două laptopuri, două tablete și un sistem audio-video

Număr produse vândute după 10 ore de la startul Black Friday:

  • Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 98.000
  • TV, audio-video, gaming și cărți: 92.000
  • Electrocasnice mici și mari: 176.000
  • Telefoane, tablete și gadget-uri: 130.000
  • Jucării și articole pentru copii: 303.000
  • Fashion și sport: 76.000
  • Mobilă și casă: 150.000
  • Parfumuri, îngrijire personală și cosmetice: 410.000
  • Băuturi, băcănie și petshop: 510.000

Bricolaj, grădină și auto: 83.000

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.