Retailerul de produse electro-IT Altex România a investit 5 milioane de euro în digitalizarea sistemului de prețuri, cu ajutorul unui sistem inteligent cu etichete electronice care aliniază preţurile din magazinele fizice, ȋn timp real, la cele din magazinul online.
Potrivit companiei. întreg procesul a durat aproximativ doi ani, iar măsura este, acum, implementată ȋn toate magazinele Altex şi Media Galaxy din ţară.
„Modernizarea etichetelor ne ajută să actualizăm, ȋn timp real, preţurile şi să aliniem ofertele promoţionale din magazinele fizice cu cele din magazinul online. Ȋn acelaşi timp, datorită soft-ului de gestionare a datelor, eliminăm potenţiale erori umane ȋn semnalizarea preţurilor, dar şi eventuale diferenţe ȋntre preţul de raft şi cel de la casă”, a spus Edvin Abdulachim, director comercial în cadrul Altex România.
De asemenea, etichetele moderne afişează un cod QR care, odată scanat, duce clienţii ȋn pagina produsului respectiv, din magazinul online, unde pot afla mai multe detalii despre produs sau ȋl pot comanda direct online, după ce l-au văzut ȋn magazin.
Totodată, materialele promoţionale (postere, afişe etc.) din magazinele Altex şi Media Galaxy au fost ȋnlocuite cu ecrane digitale.
Introducerea etichetelor electronice şi a displayurilor digitale asigură, de asemenea, o vizibilitate crescută a produselor şi ofertelor la raft şi oferă clienţilor o mai bună experienţă de cumpărare.
„Noile soluţii electronice şi digitale elimină consumul de hârtie din magazinele Altex şi Media Galaxy, iar tehnologia LED folosită la ecranele digitale reduce consumul de energie. Aceste măsuri promovează o atitudine responsabilă faţă de mediul ȋnconjurător şi se ȋnscriu ȋn strategia Altex de a deveni o companie <verde>”, arată compania.