Raport: Sectoarele de Fashion și Electro IT, printre cele mai competitive sectoare din retailul românesc din punct de vedere al preţurilor

haine, imbracaminte, shopping, magazin Sursa foto: Pixabay

Sectoarele de Fashion şi Electro-IT sunt printre cele mai competitive în retailul românesc din punct de vedere al preţurilor, reiese dintr-un raport întocmit de un start-up românesc specializat în monitorizarea tarifelor, potrivit raportului realizat de platforma pentru monitorizarea automată a preţurilor PriceFlux.

Conform datelor PriceFlux, domeniul Fashion conduce clasamentul cu o cotă de 44%, în timp ce Electro IT acoperă 19% din total.

Tot pe nişa produselor monitorizate, în topul industriilor competitive se mai află DIY – bricolaj (10%), iar restul de 27% este reprezentat de Farma, Automotive, Beauty, Books, FMCG, Optică etc.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Startup-ul românesc de analiză a preţurilor PriceFlux monitorizează între 4 şi 6 milioane de produse, zilnic, şi lucrează cu magazine online din opt ţări europene.

Cu o creştere de 100% a numărului de pieţe monitorizate în ultimul an, compania îşi propune să-şi consolideze prezenţa în ţările în care activează şi să exploreze noi oportunităţi pe pieţele europene în viitor.

Astfel, PriceFlux şi-a atins scopul de a se dezvolta regional şi a reuşit să atragă 31 de clienţi, distribuiţi în opt ţări distincte, printre care: România, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Serbia, Bulgaria şi Grecia.