Proiectul Auchan și Poșta Română s-a încheiat la un an de la semnare. Parteneriatul prevedea vânzarea de alimente în incinta oficiilor poştale / Auchan: „Decizia luată a fost ca urmare a analizelor interne ale Poştei Române”

Poșta Română Auchan

Proiectul-pilot încheiat în urmă cu un an între Auchan şi Poşta Română s-a încheiat, printr-o decizie comună a celor două părţi, a anunţat retailerul, într-un comunicat de presă transmis, miercuri, Agerpres.

„În mai 2022, Auchan România şi Poşta Română au încheiat un parteneriat pentru vânzarea de produse alimentare şi nealimentare în incinta oficiilor poştale din ţară. Proiectul a debutat cu o etapă-pilot în patru oficii poştale din Piteşti. La un an distanţă, cei doi parteneri au decis închiderea proiectului. Decizia luată a fost ca urmare a analizelor interne ale Poştei Române, care probabil au condus la concluzia că unele obiective interne ale companiei naţionale nu au fost atinse. Cu toate acestea, atât pentru Auchan Retail România, cât şi pentru partenerul nostru, a fost o oportunitate bună de a testa acest model comercial. Din perspectiva companiei noastre, am validat încă o dată agilitatea cu care am reuşit într-un timp foarte scurt să ne imaginăm şi să punem în practică un nou model de comerţ în parteneriat, desfăşurat în spaţii neconvenţionale, cu produse preponderent româneşti, reuşind să aprovizionăm la timp produse utile pentru clienţii de proximitate. Pe de altă parte, a trebuit desigur să ţinem cont şi de specificul activităţii şi de complexitatea operaţiunilor partenerului nostru”, precizează reprezentanţii Auchan România.

Potrivit sursei citate, retailerul va continua să dezvolte parteneriate comerciale, atât pentru formate de comerţ fizic, dar şi cu platforme online, prin care să ajungă cu uşurinţă la un număr cât mai mare de români.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Anul trecut, în luna mai, Auchan Retail România şi Poşta Română anunţau semnarea unui parteneriat pentru vânzarea de produse alimentare şi nealimentare în incinta oficiilor poştale din ţară. Gama selecţionată şi pusă la dispoziţie „by Auchan” era formată din aproximativ 150 de produse (băcănie, dulciuri, băuturi, snacks-uri, dar şi o selecţie de articole nealimentare) şi a fost expusă pe o suprafaţă de vânzare de 10-12 mp în incinta oficiilor poştale.

Auchan România are în portofoliu 223 de magazine, ce cuprinde 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri şi 185 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, dintre care 176 în staţiile Petrom, cât şi magazinul online auchan.ro.

Compania Naţională „Poşta Română” (CNPR) este liderul de piaţă în sectorul serviciilor poştale şi deserveşte aproximativ 19 milioane de români, printr-o reţea extinsă de 5.500 de oficii poştale. În prezent, compania se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării (93,52% din pachetul de acţiuni) şi Fondul Proprietatea (6,48%).

Gigantul american de comerț online eBay a intrat în România, după ce marți a anunțat un parteneriat cu Poșta Română, prin care afacerile mici (IMM-urile) care se înscriu platforma e-export nation pot să își exporte produsele în peste 190 de țări, iar cei care comandă vor primi o serie de beneficii, arată un comunicat. Platforma va deveni operaţională de la 1 iunie.