Producătorul de tehnică dentară Dr. Fischer se extinde în Germania, prin achiziția unui al doilea laborator

DENT_Laborator tehnica dentara_1

Compania  românească producătoare de tehnică dentară Dr. Fischer Dental își extinde activitatea în Germania, prin achiziția unui al doilea laborator de tehnică dentară în landul Nordrhein-Westfalen, după ce, la începutul anului, a mai deschis unul în Dusseldorf.

Investiția se ridică la 70.000 de euro, sumă la care se adaugă costurile privind taxele și onorariile legale (de circa 10.000 de euro) și are rolul de a extinde activitatea și vânzările în Germania și în țările din apropiere.

Noua achiziție face parte din strategia de business a companiei care își dorește să se dezvolte pe plan extern, iar Germania – cea mai mare piață a serviciilor dentare din Europa – este ținta predilectă de creștere a business-ului, în perioada următoare. Compania vrea să crească vânzările și în țările apropiate din Europa de Vest precum Belgia, Franța, Țările de Jos.

Investiția a constat în achiziționarea fondului de comerț al laboratorului, care include activele, clienții și echipa de 4 specialiști  care își vor continua activitatea exact ca înainte de preluare.

„Rezultatele pe care le înregistrăm de când am deschis laboratorul aici sunt unele îmbucurătoare, iar lucrul acesta întărește ideea că decizia noastră de a ne extinde business-ul în această zonă, cu potențial uriaș de creștere și localizată în proximitatea altor țări europene, a fost foarte bună. În cadrul acestui laborator vom lucra cu echipa deja existentă, ceea ce ne conferă un grad sporit de credibilitate pe această piață”, a declarat Dr. Antoaneta Fischer, fondatoarea Dr. Fischer Dental.

Grupul Dr Fischer Dental SA a fost fondat în 1995 de către dr. Antoaneta Fischer, medic stomatolog. Compania are circa 80 de angajați și oferă lucrări protetice clienţilor săi, cabinete stomatologice şi laboratoare de tehnică dentară, pe piaţa autohtonă şi în alte 10 ţări din Europa și America.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: