Producătorul de camioane electrice Volta Trucks a anunțat marți că a decis să solicite procedura de faliment în Suedia, după ce dificultățile întâmpinate la furnizori au îngreunat strângerea de fonduri, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Volta, care are sediul central în Suedia și operațiuni în Marea Britanie, a declarat că falimentul în luna august al furnizorului de piese pentru vehicule electrice Proterra și incertitudinea cu privire la furnizorul său de baterii au redus numărul de camioane pe care le putea produce și au făcut dificilă strângerea de capital suficient.

Volta a precizat că va depune în scurt timp o cerere de faliment și în Marea Britanie.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Într-o declarație, consiliul de administrație al companiei a afirmat că „nu a luat această decizie cu ușurință sau cu ușurință și este pe deplin conștient de impactul semnificativ pe care îl va avea asupra forței de muncă dedicate a organizației”.

Producătorul de camioane electrice strânsese aproximativ 300 de milioane de euro (316 milioane de dolari) de la investitori și a declarat că are un portofoliu de comenzi de peste 5.000 de vehicule.

Volta Trucks a ales o fabrică în Austria pentru a-și produce camioanele și a lucrat pentru producția de masă.

În ultimii ani, o serie de alte startup-uri din domeniul vehiculelor electrice au strâns miliarde de dolari de la investitori, dar majoritatea au avut dificultăți în a ajunge la producția de masă, iar pe măsură ce strângerea de fonduri a devenit dificilă pentru startup-uri, pe fondul creșterii ratelor dobânzilor, câteva dintre ele au dat faliment, inclusiv Proterra și Lordstown.