Producătorul auto Tesla a anunțat noi stimulente în China, în timp ce războiul prețurilor se intensifică

Tesla Beijing Sursa foto: Beijing

Tesla a anunțat vineri noi stimulente, inclusiv subvenții pentru asigurări, pentru a atrage consumatorii de pe cea mai mare piață auto din lume, unde gigantul american al vehiculelor electrice se află într-un război prelungit al prețurilor împotriva unor rivali puternici precum BYD, scrie Reuters.

Cei care cumpără din stocurile existente de sedanuri Model 3 și SUV-uri Model Y până la sfârșitul lunii martie vor avea dreptul la stimulente în valoare maximă de 34.600 yuani (4.807,76 dolari), a precizat Tesla într-o postare pe contul său Weibo.

Printre stimulente se numără o reducere de 8.000 de yuani la produsele de asigurare auto cu parteneriate cu Tesla și o reducere de 10.000 de yuani dacă cumpărătorul alege o schimbare de vopsea.

Tesla oferă, de asemenea, planuri de finanțare preferențiale pe termen limitat, care ar putea aduce economii până la 16.600 de yuani pentru achizițiile de Model Y.

Întrebat despre cantitatea de marfă pe stoc pe care Tesla o are în China, un reprezentant de vânzări a spus că este limitată, dar a refuzat să ofere detalii. Tesla nu a răspuns la o solicitare de comentarii.

În fața încetinirii cererii și a creșterii concurenței, Tesla a redus prețurile la unele mașini Model 3 și Y în China în ianuarie și a oferit reduceri în numerar pentru unele Model Y începând cu 1 februarie.

Cel mai mare rival local al său, BYD, a redus vineri prețul de pornire al unei noi versiuni a SUV-ului său hibrid Song Pro cu 15,4%. BYD, care a detronat Tesla în calitate de cel mai mare producător mondial de vehicule electrice în trimestrul al patrulea, a răspuns cu reduceri și mai mari la o serie de versiuni noi de mașini în februarie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: