Compania Naţională „Poşta Română” anunță că a externalizat Serviciul cu Clienţii în Republica Moldova, compania inaugurând pe 12 decembrie 2022 prima subsidiară externă la Chişinău, Republica Moldova, potrivit unui comunicat de presă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Poşta Română, principalul furnizor de servicii poştale din România, a luat decizia strategică de a externaliza Serviciul cu Clienţii în Republica Moldova. În efortul de a îmbunătăţi constant calitatea serviciilor oferite clienţilor noştri şi de a optimiza eficienţa operaţională, Poşta Română a decis să externalizeze acest serviciu către un partener specializat”, anunţă compania.

Cu un volum zilnic de 2.000 de apeluri şi peste 200 de e-mailuri, serviciul de Call Center oferă acum un răspuns prompt şi profesionist, cu un timp mediu de aşteptare de aproximativ 30 de secunde. Serviciile oferite includ introducerea unor date detaliate despre solicitările clienţilor, facilitând astfel analiza şi îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor prestate de Poşta Română.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

„Externalizarea serviciilor de Call Center reprezintă un pas esenţial în strategia noastră de modernizare şi adaptare la nevoile clienţilor noştri. Suntem încrezători că, alături de parteneri profesionişti şi respectaţi pe piaţa de profil, reuşim să oferim un nivel superior de servicii şi să consolidăm încrederea clienţilor în Poşta Română,” a declarat Valentin Ştefan, directorul general al Poştei Române.

Poşta Română a inaugurat pe data de 12 decembrie 2022 prima subsidiară externă la Chişinău, Republica Moldova. Prin acest act, compania şi-a asumat internaţionalizarea, respectiv elaborarea unor strategii pe termen lung pentru a-şi lărgi aria în care activează.