Compania Naţională „Poşta Română” anunță că a externalizat Serviciul cu Clienţii în Republica Moldova, compania inaugurând pe 12 decembrie 2022 prima subsidiară externă la Chişinău, Republica Moldova, potrivit unui comunicat de presă.
„Poşta Română, principalul furnizor de servicii poştale din România, a luat decizia strategică de a externaliza Serviciul cu Clienţii în Republica Moldova. În efortul de a îmbunătăţi constant calitatea serviciilor oferite clienţilor noştri şi de a optimiza eficienţa operaţională, Poşta Română a decis să externalizeze acest serviciu către un partener specializat”, anunţă compania.
Cu un volum zilnic de 2.000 de apeluri şi peste 200 de e-mailuri, serviciul de Call Center oferă acum un răspuns prompt şi profesionist, cu un timp mediu de aşteptare de aproximativ 30 de secunde. Serviciile oferite includ introducerea unor date detaliate despre solicitările clienţilor, facilitând astfel analiza şi îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor prestate de Poşta Română.
„Externalizarea serviciilor de Call Center reprezintă un pas esenţial în strategia noastră de modernizare şi adaptare la nevoile clienţilor noştri. Suntem încrezători că, alături de parteneri profesionişti şi respectaţi pe piaţa de profil, reuşim să oferim un nivel superior de servicii şi să consolidăm încrederea clienţilor în Poşta Română,” a declarat Valentin Ştefan, directorul general al Poştei Române.
Poşta Română a inaugurat pe data de 12 decembrie 2022 prima subsidiară externă la Chişinău, Republica Moldova. Prin acest act, compania şi-a asumat internaţionalizarea, respectiv elaborarea unor strategii pe termen lung pentru a-şi lărgi aria în care activează.