Podul peste Prut de la Albița, cea mai importantă vamă dintre România și Republica Moldova urmează să fie demolat și reconstruit la patru benzi, iar alte trei poduri vor fi construite peste Prut, a anunțat secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. Precizările oficialului vin după ce la București, comisia mixtă România-Republica Moldova a stabilit un protocol pentru acțiuni comune în transporturi, infrastructură și soluții logistice pentru transport de păcură.
Astfel, pe lângă proiectul podului rutier de la Ungheni (pod la patru benzi) pe care CNAIR îl va lansa în licitație pentru proiectare și execuție la începutul anului viitor, se va ridica un nou pod la Albița și vor intra în reparații capitale podurile de la Sculeni și Oancea. De asemenea, la Stânca (jud. Botoșani) , Bumbăta și Fălciu (Vaslui) sunt proiectate trei poduri noi : ,,Colaborarea dintre România și Republica Moldova este una productivă, în cadrul căreia au fost clarificate și rezolvate diverse aspecte ce țin de planul comun de acțiuni pe infrastructură și transport, precum și soluții logistice de transportare a păcurei. Pe lângă finalizarea cu succes a primului pod peste Prut după Revoluție, Galați (RO) – Giurgiulești (MD), am demarat procedurile pentru reabilitarea podurilor: