Alsendo, furnizor de soluții tech pentru gestionarea livrărilor în Europa Centrală, susținut de investitorul Abris Capital, a încheiat una din etapele esențiale de transformare a companiei, unificând portofoliul de servicii și produse SaaS în strânsă legătură cu brandul umbrelă Alsendo, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Prin intermediul acestui pas, compania transmite că va putea răspunde mai eficient nevoilor pieței de eCommerce, atât din perspectivă globală, cât și regională. Pentru a reflecta această strategie, Grupul Alsendo confirmă poziția strategică a brandurilor locale Innoship și Ecolet din portofoliu.
În ultimii 2 ani, Alsendo Group și-a consolidat poziția în parteneriate strategice cu două branduri românești, Innoship si Ecolet, formând principalul jucător de tehnologie din CEE care oferă servicii de management al livrărilor, atât pentru branduri mari, precum și companiilor mici și mijlocii. Portofoliul de branduri include Apaczka și Seding, din Polonia, dar și Zaslat, din Cehia.
Innoship este confirmat în categoria strategică a brandurilor globale ale grupului, continuând să ofere cea mai avansată soluție de management al livrărilor pentru segmentul enterprise, folosită de peste 350 de magazine online de top din Europa precum Dr. Max, Deichmann, Yves Rocher, Nesspresso sau Leroy Merlin, gestionând în prezent peste 3 milioane de livrări pe lună.
Ecolet este una dintre cele mai importante platforme online de management al transporturilor pentru companiile mici și mijlocii. Prezent în România și Bulgaria. Ecolet se bucură în continuare de susținerea grupului ca brand regional, continuând dezvoltarea accelerată în cele două țări.