Discounterul german PENNY a deschis șase noi magazine în România în luna noiembrie. Astfel, rețeaua PENNY ajunge la un număr total de 294 de magazine, iar în luna decembrie mai sunt planificate încă șapte deschideri, astfel că retailerul va încheia anul cu 301 magazine.
Magazinul PENNY din Fălticeni, județul Suceava, are o suprafață de vânzare de 858 mp și dispune de 95 locuri de parcare, magazinul din Tășnad, județul Satu Mare, are o suprafață de vânzare de 847 mp și 75 locuri de parcare. În fine, magazinul din comuna Arbore, județul Suceava, are o suprafață de vânzare de 860 mp și 41 locuri de parcare.
De asemenea, discounterul a mai deschis magazine în Otopeni (de 847 mp, și 51 de locuri de parcare), în Brașov (701 mp) și în Târgu Cărbunești, județul Gorj, de 858.35 mp cu 75 locuri de parcare.
Compania a modificat designul magazinelor cu scopul de a îmbunătăți experiența de cumpărături, a extins zona pentru produse proaspete.
De altfel, compania a introdus PENNY Punct, evoluția strategică a Penny Market în România structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunatațită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice, iar PENNY întenționează să ajungă la 600 de magazine până în 2029. Totodată, anul acesta retailerul a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiași, județul Dolj.
PENNY aparține grupului german REWE și a deschis primul magazin pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Filiași, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 294 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.500 de angajați.