VIDEO Pasajul „Meșterului Manole” de la Berceni: Constructorul demolează rampa de urcare dinspre Jilava din cauza problemelor de execuție

Pasaj Berceni ianuarie 2023

Constructorul Trameco (Selina) demolează rampa de urcare pe Pasajul de la Berceni dinspre Jilava, din cauza unor probleme de execuție, anunță fostul secretar de stat în ministerul Transporturilor Horațiu Cosma. Acesta publică și fotografii care ilustrează refacerea rampei cu probleme, imaginile comparative de pe șantier (din octombrie 2022 și ianuarie 2023) confirmând susținerile fostului secretar de stat în mandatul Cătălin Drulă.

Totodată, cea mai recentă filmare din dronă arată că mai multe utilaje care demolează rampa Jilava. Informațiile Economedia indică o problemă la turnarea elementelor din beton la rampa sensului giratoriu suspendat.

Lucrările au început în vara anului 2020 și ar fi trebuit finalizate în 24 de luni, dar recepția a fost amânată până în aprilie 2023 din cauza problemelor de aprovizionare pe șantier. Stadiul fizic de execuție pe șantier este de aproape 80%.

Cele mai noi imagini din dronă cu lucrările (inclusiv demolarea rampei) de la Berceni au fost publicate pe contul YouTube Alberto Costea:

„Demolare în plină desfășurare la pasajul Berceni de pe centura Capitalei, deși azi trebuia să fie proiectul gata. În ultimele zile, constructorul s-a apucat de demolarea unei rampe de urcare pe pasaj, pe motiv că ar fi fost prost executată. Contractul de proiectare și execuție a fost semnat tocmai în 2019 și ar fi trebuit să fie gata în 2022, însă lui Sorin Grindeanu și responsabililor din Compania de Drumuri puțin le-a păsat de bunul mers al proiectului, de verificarea profesionistă a progresului lucrărilor și a respectării termenelor. În tot acest timp, șoferii sunt condamnați de PSD-PNL să se târască în pas de melc pe centura București, această veritabilă „rușine națională””, afirmă Horațiu Cosma, fost secretar de stat USR.

Tot în aprilie 2023 ar urma să fie deschis circulației și Pasajul Popești-Leordeni, cel mai mare sens giratoriu suspendat de pe Centura București. Șantierul unde lucrează Itinera (Italia) a ajuns la aproximativ 75%.

Comparație FOTO rampa Jilava:

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Bucurestiul e cancerul Romaniei
    Daca nu investesti si reformezi infrastructura din Bucuresti, atunci va ramane o buba infecta, la propriu mai ales tinand cont de esecul adm gunoaielor
    O alta strategie e cea cu constructia de autostrazi, care chiar se misca, ce va atrage investitii in afara Bucurestiului, un lucru foarte bun

  2. Acolo au pus o încărcătură de resturi de beton,borduri,etc ca strat suport și exista riscul de surpare a terasamentului.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.